OT: Ang. postserver
Fra : MiG

Dato : 25-07-01 18:07

Hej, jeg skriver angående om der er nogen der har opsat en postserver på
deres computer??

Jeg ved ikke lige hvilken gruppe jeg ellers skulle poste dette indlæg i, så
det kan godt være at det er off topic...

Det er fordi at jeg tænker på at sætte min egen server op og så er det
eneste jeg mangler en postserver.

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 25-07-01 18:31

In article <9jmugo$935$1@news.cybercity.dk>, "MiG" <clark@cool.dk> wrote:

> [...]
> så det kan godt være at det er off topic... Det er fordi at jeg tænker
> på at sætte min egen server op og så er det eneste jeg mangler en

Det kommer jo ligesom lidt an på hvilket styresystem, du bruger.

--
Hilsen/Sincerely

Michael Rasmussen

Fra : MiG

Dato : 25-07-01 18:43

Michael Rasmussen <mir@datanom.net> skrev:
> Det kommer jo ligesom lidt an på hvilket styresystem, du bruger.

Det er Win2kpro sp2

Fra : Jesper Nielsen

Dato : 25-07-01 19:03

> Det er Win2kpro sp2

Du skulle nok ha' skrevet i dk.edb.internet.software, men jeg kan klart
anbefale Merak Mail, som du kan læse mere om på
http://www.merakmail.com

/jesper/

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 26-07-01 12:20

Ja, se hvordan på <http://net.bunk.cc/postfix/>.

> Jeg ved ikke lige hvilken gruppe jeg ellers skulle poste dette indlæg i, så
> det kan godt være at det er off topic...

Dit indlæg hører hjemme i en gruppe der omhandler dit foretrukne
operativsystem eller måske news:dk.edb.internet.software eller
news:dk.edb.internet.software.mail+news. At man ikke lige kan finde
den rigtige gruppe er ikke nogen god grund til at poste totalt
off-topic. I stedet kan du så spørge efter den rigtige gruppe i

> Det er fordi at jeg tænker på at sætte min egen server op og så er det
> eneste jeg mangler en postserver.

Som sagt bruger jeg Postfix, find den på <http://www.postfix.org>, og
er meget glad for den.

--
Jacob
Smile, it makes people wonder what you're thinking.

http://www.bunk.cc - nu med Emacs effekt