Off topic
Fra : JK

Dato : 25-07-01 17:53

Hvad hedder TDC's news servere til binaer grupper

JK

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 25-07-01 19:21

JK skrev:

>Hvad hedder TDC's news servere til binaer grupper

Du kan gennemvæde det med glycerin og derefter bare vaske det
almindeligt.

Hvad for noget? Synes du det er irriterende at man ikke holder
sig til emnet?

--
Bertel

Fra : Devast8or

Dato : 25-07-01 21:40

Jeg er nu ikke direkte tilhænger af OT posts, men når nu han skriver i subj.
at det er OT kan du vel bare gå uden om hans post. Det kan jo være at han
ikke ved hvilken gruppe han skal spørge om det i.

Og til JK: Beklager jeg kan ikke hjælpe dig og kender heller ikke den
rigtige gruppe.

Devast8or

--
Spamfilter activated

Fra : Carsten Riis

Dato : 26-07-01 10:12

Devast8or wrote:

> Og til JK: Beklager jeg kan ikke hjælpe dig og kender heller ikke den
> rigtige gruppe.

Hva´ med teledanmarks interne nyhedsgrupper eller

Bare to forslag.

--
Med venlig hilsen Carsten Riis (for email: se godt efter i headeren)