MS Windows
briani 27239
SAM fil password problem.
Fra : MLJ

Dato : 18-11-08 13:17

Hej

Jeg sad og læste tråden Mistet password XP Pro Fri, 29 Aug 2008 12:36:26
<48b7d12a$0$90262$14726298@news.sunsite.dk>

Og prøvede programmet fra http://ophcrack.sourceforge.net/
Det virkede fint på min stationær pc. Jeg havede lavet nogle
forskellige konti med password, både med store og små bogstaver. Den
fandt dem alle

Nu har jeg så prøvet det på en gammel HP Pavilion zv 6000. Denne
maskine kan desværre ikke boot hverken fra CD eller USB. Så please
hjælp mig.
Så jeg hentede en installations fil til windows
http://ophcrack.sourceforge.net/download.php?type=ophcrack

Startede så HP maskinen op. Og ved login skærm trykkede jeg
ALT+CTRL+DEL (del 2 gange)
Så kunne jeg logge ind som Administrator, og installere programmet.

Jeg kørte så programmet, men den fandt ingen password....Underligt
Men den viste en konti med navn dfg. Og der er ingen konti med dette navn.
Under konti er der den alm Administrator uden password, og Gæste konti
som ikke er aktiv.
Og en konti med navn Admin med password.

Med programmet fandt ikke engang denne Admin konti.

Ved godt jeg bare kan nulstille den, med det er ikke det jeg har brug for.
Kan også godt kopier SAM filen ud og køre den igennem f.eks
http://www.insidepro.com/eng/saminside.shtml eller
http://www.geekwithlaptop.com/crack-windows-passwords/
Men ingen af dem kan finde det heller

Så nu vil høre om der er nogle som kan fortælle mig hvordan jeg finder
password for Admin kontoen?

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 18-11-08 23:34

Lyder som om der ikke er sat et password. Har du prøvet det?

Regards Jens Peter Karlsen.

Fra : MLJ

Dato : 19-11-08 12:46

On 2008-11-18 23:34:05 +0100, Jens Peter Karlsen <jpkarlsen@mvps.org> said:

> Lyder som om der ikke er sat et password. Har du prøvet det?

Ja har prøvet og lade den være blank. Og det virker ikke