Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Pixeljunkien (fortsat)
Fra : ab

Dato : 25-07-01 17:23

"Lyrik" er der nogen der har tråd dig over "verse-fødderne" ? - Siden du
ikke svarer ?

ab

"Lyrik" <lyrik@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> Du skriver at digt og rim er en hindring. Men du har lige selv serveret et
> rim.

- Jeg mener, at du nu er inde på æv-bæv diskussion

> De fleste af mine små vers, handler faktisk om både foto, og om
fotogruppen.
> Der er kun et enkelt, der joker og falder udenfor.
> Men hvis du ser en hvilken somhelst tråd. så læg mærke til hvor mange af
> indlæggene der er "off topic".
> Det ender for det meste i small-talk.
> Usenet-og grupperegler, er ikke en lov, som straffeloven. Det er lidt takt
> og toneregler i stil med Emma Gad.

- Og hvor vil du hen med det ? - Når så mange andre kører alt for stærkt, så
må jeg vel også ? - Eller hvad ?

> Men i stedet for at fare så kraftigt ud, så prøv at tænke over, at jeg fik
> dig til at skrive et vers!
> Hvornår har nogen sidst fået dig til at skrive et vers?

- Det fik min kone mig til op til forrige lørdag, da jeg var til 60-års
fødselsdag, men hvad har det med "medovas-vidner" at gøre ?

> Vi må tilbage til foto

Ja, der bliver mindre og mindre billeddiskussion, men det er der jo heller
ikke mange der har lyst til i denne NG.

AB

Arne Bruun

Fra : Pia

Dato : 25-07-01 18:04

eller også blev han bare træt af at blive ved og ved og ved og ved med en
umulig diskussion?

:Pia