Mere hykleri
Fra : Zeki

Dato : 18-11-08 10:26

Efterårsunderholdningen fortsætter.

Denne gang ikke om DF's syn på bøllebank til de små, eller en afgående chefs
ret til at ytre sig, men om censur.

"Det er jo fuldstændigt grotesk, at vi skal pålægge os censur. Det vil Dansk
Folkeparti under ingen omstændigheder acceptere", siger partiformand Pia
Kjærsgaard i dag, vedrørende integrationsminiseriets forslag om et "afdæmpet
sprogbrug" i forhold til ekstremister.

Endnu engang ser vi Kjærsgaard fremstå som en hykler. For censur duer ikke,
kun så længe det går imod hendes egne synspunkter og partilinien i DF.

Vi er mange der ikke glemmer at selvsamme Kjærsgaard ville have oprettet et
råd som "skulle holde øje med DR" så de ikke blev for regeringskritiske.
Eller da hun ville have filmen 'AFR' gjort forbudt pga "sammenklippede
scener." Eller da hun og hendes uddannelsesordfører ville have censureret
visse skolebøger fordi de i følge hende var for "venstreorienterede." Eller
da hun forlangte at Røde Kors udøvede selvcensur fordi Jørgen Poulsen
stillede op som folketingskandidat.

Hykler, siger jeg bare!

Fra : Henning Sørensen

Dato : 18-11-08 10:35

"Zeki" <zeki@hvadtrorduselv?> skrev i meddelelsen
> Efterårsunderholdningen fortsætter.

Det er jo efterhånden dagligt, at der må rynkes bryn i forskellige
ministerier.
Man kan håbe på, at der i statsministeriet erkendes at blækket fra stemplet
"stueren" er ved at blegne.

/Henning.

Fra : N_B_DK

Dato : 18-11-08 10:40

"Zeki" <zeki@hvadtrorduselv?> wrote in message

> Endnu engang ser vi Kjærsgaard fremstå som en hykler. For censur duer
> ikke, kun så længe det går imod hendes egne synspunkter og
> partilinien i DF.

Men det er helt iorden når det er SOC. der gør det ?

> Hykler, siger jeg bare!

Idiot siger jeg bare om dig.

--
MVH. N_B_DK
Pioneer CLD-D925 købes.

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 18-11-08 11:13

"Zeki" skrev i en meddelelse

> "Det er jo fuldstændigt grotesk, at vi skal pålægge os censur. >Det vil
> Dansk Folkeparti under ingen omstændigheder acceptere", siger
> forslag >om et "afdæmpet sprogbrug" i forhold til ekstremister.

Jeg kan her kun give dig ret Zeki , det er en dum udtaelse af Pia K , ja
grænsende til det hykleriske

Man skal veje sine ord meget omhyggeligt når man udtaler sig om Islam ,
noget den tidliger PET chef også burde have vist.

Vi ved når vi ser i bakspejlet at den ved første øjekast velintegrerede
Muslim i næste øjeblik kan springe ud som Islamistisk ekstrimist , derfor er
valget af ord afgørende for vores allesammen's sikkerhed .

Så at censurer vores sprogbrug når vi taler om Islam er simpelt hen et must
i den moderne verden , helt rigtig set Zeki.

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Zeki

Dato : 18-11-08 11:18

"Michael Meidahl Jensen" <mmj@FJERNDETTEtidsfaktoren.dk> skrev i en
meddelelse news:49229511$0$56772$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> Vi ved når vi ser i bakspejlet at den ved første øjekast velintegrerede
> Muslim i næste øjeblik kan springe ud som Islamistisk ekstrimist ,

"Vi ved når vi tænker os om, at den velfungerende jøde i næste øjeblik kan
springe ud som ballademager der vil undergrave vores fremskridt."
(Joseph Goebbels, nov 1934)

Beklager - jeg har svært ved at sætte mig ind i den form for tankegang! Prøv
hos Dansk Front - der vil de sikkert klappe af dig!

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 18-11-08 11:25

"Zeki" skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Beklager - jeg har svært ved at sætte mig ind i den form for >tankegang!
> Prøv hos Dansk Front - der vil de sikkert klappe af dig!

Jamen Zeki dog ! , jeg giver dig jo ret i det du siger
Eller mener du ikke det du siger ?!

Censur er på sin plads når vi taler om Islam pga vores allesammen's
sikkerhed , det er da det du skriver i dit indlæg ikke ?

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Bo Warming

Dato : 18-11-08 12:39

"Zeki" <zeki@hvadtrorduselv?> skrev i meddelelsen
> "Michael Meidahl Jensen" <mmj@FJERNDETTEtidsfaktoren.dk> skrev i en
> meddelelse news:49229511$0$56772$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

BERETTIGET FORDOM

> "Vi ved når vi tænker os om, at den velfungerende jøde i næste øjeblik kan
> springe ud som ballademager der vil undergrave vores fremskridt."
> (Joseph Goebbels, nov 1934)

SNÆVERTSYNET, usympatisk RACISME

> Beklager - jeg har svært ved at sætte mig ind i den form for tankegang!
> Prøv hos Dansk Front - der vil de sikkert klappe af dig!

Jeg har mødt ti danskfrontere og ingen var racistiske a la Goebbels.

Fra : /Peter

Dato : 18-11-08 11:35

> [...]
>
> Så at censurer vores sprogbrug når vi taler om Islam er simpelt hen et
> must i den moderne verden , helt rigtig set Zeki.

Islam og muhamedanere hører IKKE til i "den moderne verden",
de hører den mørke fortid til!

Og man skal kunne kalde folk nøjagtiga hvad der er passende,
og ikke hvad de ønsker at blive kaldt.

Fra : Zeki

Dato : 18-11-08 11:25

"/Peter" <pgh@wer.nn> skrev i en meddelelse
> Og man skal kunne kalde folk nøjagtiga hvad der er passende,
> og ikke hvad de ønsker at blive kaldt.

Enig - tumpe!

Fra : /Peter

Dato : 18-11-08 11:39

"Zeki" <zeki@hvadtrorduselv?> skrev i en meddelelse
> "/Peter" <pgh@wer.nn> skrev i en meddelelse
>
> Enig - tumpe!

Man kan så selv vurdere om udsagnet skal tages alvorligt.

Muhamedanerne så jo helst tiltalt som små konger,
som skal knæles for, både dem og deres månegud.

Fra : Zeki

Dato : 18-11-08 11:35

> Man kan så selv vurdere om udsagnet skal tages alvorligt.
>
> Muhamedanerne så jo helst tiltalt som små konger,
> som skal knæles for, både dem og deres månegud.

Ha ha. Fed humor.

For mange herinde slår "nedad" i hierakiet, og når indvandrerne er
"udryddet" vil disse små fremmedforskrækkede småpsykopater begynde at jage
andre nederst i samfundslaget - arbejdsløse, kontantmodtagere etc etc. Der
er simpelthen folk, der har behov for at hade, mens de selv prøver at
fremstå som små guder.

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 18-11-08 11:38

"Zeki" skrev i en meddelelse

>. Der er simpelthen folk, der har behov for at hade, mens de selv >prøver
>at fremstå som små guder.

Aldrig har du sagt noget der er er mere rigtig , og ovenikøbet selv bevist
udsagnet

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : @

Dato : 18-11-08 20:12

On Tue, 18 Nov 2008 11:38:20 +0100, "Michael Meidahl Jensen"
<mmj@FJERNDETTEtidsfaktoren.dk> wrote:

>Aldrig har du sagt noget der er er mere rigtig , og ovenikøbet selv bevist
>udsagnet

Zeki har fuldstændig ret

men han aner sikkert ikke HVOR rigtigt det han skrev var

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : Zeki

Dato : 18-11-08 20:31

"@" <@@invalid.net> skrev i en meddelelse

> Zeki har fuldstændig ret

Naturligvis har jeg ret.

I små fremmedforskrækkede islamofober har jo pga lavt selvværd behov for
nogle at hakke på.

Fra : @

Dato : 18-11-08 20:56

On Tue, 18 Nov 2008 20:30:43 +0100, "Zeki" <zeki@hvadtrorduselv?>
wrote:

>"@" <@@invalid.net> skrev i en meddelelse

>Naturligvis har jeg ret.

ja

læs koranen

og se hvordan muhamedanerne betragter sig selv som små guder, der
samtidig hader alle andre så meget at disse andre bør udryddes eller
undertvinges muhamedanismen

DU HAVDE MEGET MERE RET END DU SELV ANEDE

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : N_B_DK

Dato : 18-11-08 21:45

> I små fremmedforskrækkede islamofober har jo pga lavt selvværd behov
> for nogle at hakke på.

Jeg har nu fuld forståelse for at du modtager en del trusler, og den dag
der er en der ikke kun truer dig, men gør alvor ud af det, så vil det
det komme ikke som en overraskelse for mit vedkommende, vil mere tænke,
hvordan kan det være der gik så længe ?

Fra : Ukendt

Dato : 19-11-08 01:51

N_B_DK wrote:

> [...]
> det det komme ikke som en overraskelse for mit vedkommende, vil mere
> tænke, hvordan kan det være der gik så længe ?

Det er efterhånden ikke en overraskelse for mig, at du ønsker et parti mere
magt, som intet godt vil dig selv.

Fantastisk, at du lever i vildfarelsen om, at DF vil nogen noget godt, andet
end dem selv. Helt, helt fantastisk.

Omvendt, så synes jeg det er fantastisk, at de og regeringen står så dårligt
i meningsmålingerne som de gør. Supert.

--
/ Thomas

Fra : /Peter

Dato : 18-11-08 11:56

> Ha ha. Fed humor.
>
> For mange herinde slår "nedad" i hierakiet, og når indvandrerne er
> "udryddet"

Du mener vel muhamedanrne, fro det er dem jeg mener, og ikke nødvendigves
alle "indvandrere" eller flygtninge, men muhamedanere de hører fortiden til.

Fra : /Peter

Dato : 18-11-08 12:01

> [...]
> andre nederst i samfundslaget - arbejdsløse, kontantmodtagere etc etc. Der
> er simpelthen folk, der har behov for at hade, mens de selv prøver at

Når dine "indvandrere" er jaget ud af landet, vil der slet ikke være nogle
arbejdsløse, kontantmodtagere,. eler voldspsykopater tilbage i danmark

Fra : Zeki

Dato : 18-11-08 11:52

> Når dine "indvandrere" er jaget ud af landet, vil der slet ikke være nogle
> arbejdsløse, kontantmodtagere,. eler voldspsykopater tilbage i danmark

Dvs alle DF'erne vil være kommet i arbejde? Det lyder som en god "handel",
LOL

Fra : N_B_DK

Dato : 18-11-08 12:09

> Dvs alle DF'erne vil være kommet i arbejde? Det lyder som en god
> "handel", LOL

Og du undrer dig over du bliver truet, jeg undrer mig et eller andet
sted mere over du endnu ikke har fået en røvfuld af en der er blevet
træt af dine konstant løgnhistorier.

Fra : Ukendt

Dato : 18-11-08 17:52

N_B_DK wrote:

> Og du undrer dig over du bliver truet, jeg undrer mig et eller andet
> sted mere over du endnu ikke har fået en røvfuld af en der er blevet
> træt af dine konstant løgnhistorier.

Hvilke løgnhistorier?

Hvordan har du det ellers med, at DF pisser dig i ansigtet?

--
/ Thomas

Fra : N_B_DK

Dato : 18-11-08 21:42

"Thomas M" <OMGWTF> wrote in message

> Hvilke løgnhistorier?

Skriver han ret meget andet end løgnhistorier ?

> Hvordan har du det ellers med, at DF pisser dig i ansigtet?

Ved ikke lige hvad du ævler om, men det gør du jo næppe selv heller.

Fra : Ukendt

Dato : 19-11-08 01:41

N_B_DK wrote:

> Ved ikke lige hvad du ævler om, men det gør du jo næppe selv heller.

Det er ret morsomt - dog tragisk - som du hele tiden forsvarer DF. Hvis de
fik rigtig magt, ville du snart ikke have en skid at skulle have sagt.
Alligevel sviner du altid folk til, som påpeger hvor udemokratisk et parti
de er.

Morsomt. På den ufede måde.

Derimod synes jeg det er godt, at de udstiller sig selv som præcist det de
er. Man behøver ikke engang lave en stor afsløring af deres arbejds metoder;
De klarer det hele selv! Supert.

--
/ Thomas

Fra : N_B_DK

Dato : 18-11-08 12:08

> Der er simpelthen folk, der har behov for at hade, mens de
> selv prøver at fremstå som små guder.

Det tragiske er bare at du ikke selv er klar over at du tilhører
ovenstående gruppe.

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 18-11-08 11:32

"Zeki" skrev i en meddelelse

> Enig - tumpe!

Nå vi skal altså ikke pålægge os censur i forhold til ekstremister.
Jamen så er du jo helt på linje med Pia K , der heller ikke mener at vi skal
pålægge os censur i forhold til ekstremister.

Du er nu lidt svær at forstå indimellem Zeki !

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Zeki

Dato : 18-11-08 11:37

"Michael Meidahl Jensen" <mmj@FJERNDETTEtidsfaktoren.dk> skrev i en
meddelelse news:49229995$0$56771$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> [...]
> skal pålægge os censur i forhold til ekstremister.

> Du er nu lidt svær at forstå indimellem Zeki !

Nu ved jeg godt at al kommunikation foregår på modtagernes præmis, men du er
godt nok en stor mundfuld.

Pia har ret til at mene det hun vil. Min anke går på at hun på ét tidspunkt
mener det ene, mens hun på et andet mener det stik modsatte.

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 18-11-08 11:40

"Zeki" skrev i en meddelelse

> Pia har ret til at mene det hun vil. Min anke går på at hun på >ét
> tidspunkt mener det ene, mens hun på et andet mener det stik >modsatte.

Fint nok , men mener du eller mener du ikke at vi skal pålægge os censur
overfor ekstremister ?

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Zeki

Dato : 18-11-08 11:51

"Michael Meidahl Jensen" <mmj@FJERNDETTEtidsfaktoren.dk> skrev i en
meddelelse news:49229b97$0$56792$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> Fint nok , men mener du eller mener du ikke at vi skal pålægge os censur
> overfor ekstremister ?

Umiddelbart er jeg enig med Birthe Rønn. Ingen grund til at piske en
stemning op. Dvs væk med den barske og konfronterende DF retorik. Tingene
kan godt siges/forklares på en anden måde uden nødvendigvis at udøve
selvcensur, men det kommer helt an på eksemplet.

Fra : /Peter

Dato : 18-11-08 11:55

> [...]
>
> Pia har ret til at mene det hun vil. Min anke går på at hun på ét
> tidspunkt mener det ene, mens hun på et andet mener det stik modsatte.

Ja det er underligt, at man kan ændre mening,
men verden er dynamisk -undtagen i muhamedanien!