Ny EU-bombe under udlændingepolitikken
Fra : Jesper

Dato : 18-11-08 06:12

Iflg Radioavisen 6:00 har EF-domstolen forbudt Tyskland at udvise en
arbejdsløs tyrk, da det skulle være imod "arbejdskraftens fri
bevægelse".

--
Jesper
A dollar in aid to the third world not spend on

Fra : Zeki

Dato : 18-11-08 08:37

> Iflg Radioavisen 6:00 har EF-domstolen forbudt Tyskland at udvise en
> arbejdsløs tyrk, da det skulle være imod "arbejdskraftens fri
> bevægelse".

Korrekt. Dansk Hjerneblødningsparti (DF) mener at det skal være muligt at
udvise arbejdsløse.

Men "hverken de konservative eller Socialdemokratiet mener, at det skal være
udvisningsgrund, at man er arbejdsløs."

http://www.dr.dk/Nyheder/Politik/2008/11/18/074921.htm?rss=true

Fra : David Konrad

Dato : 18-11-08 08:46

Zeki wrote:

> Korrekt. Dansk Hjerneblødningsparti (DF) mener at det skal være
> muligt at udvise arbejdsløse.
>
> Men "hverken de konservative eller Socialdemokratiet mener, at det
> skal være udvisningsgrund, at man er arbejdsløs."

Nu kender jeg ikke den aktuelle sag, og det har sikkert ikke noget med dette
at gøre, men er "selvforsørgelse" ikke et normalt krav til udlændinge,
praktisk talt over alt i verden?

Fra : Zeki

Dato : 18-11-08 08:54

"David Konrad" <dadk@webspeed.dk> skrev i en meddelelse

> Nu kender jeg ikke den aktuelle sag, og det har sikkert ikke noget med
> dette at gøre, men er "selvforsørgelse" ikke et normalt krav til
> udlændinge, praktisk talt over alt i verden?

Hvis landet var forpligtet på at forsørge vedkommende, så kunne vi tale om
at der var et gevaldigt problem. Men det er vi/Tyskland ikke, så længe
vedkommende er statsborger i et andet land.
Men nu kommer jeg lige i tanke om at Tyrkiet jo ikke er medlem af EU. Så i
dette tilfælde gælder "arbejdsmarkedets fri bevægelighed" vel ikke?

Fra : Henning Sørensen

Dato : 18-11-08 09:37

"Zeki" <zeki@hvadtrorduselv?> skrev i meddelelsen

> [...]
> Men nu kommer jeg lige i tanke om at Tyrkiet jo ikke er medlem af EU. Så i
> dette tilfælde gælder "arbejdsmarkedets fri bevægelighed" vel ikke?

Jo det gælder - der er tale om en tysk statsborger.

Men efter SF har luftet tanken om ansvarlighed og regeringsmedlemsskab, så
er DF sandelig også blevet ansvarlige, for problemet jvf Messerschmidt er at
vedkommende er blevet en økonomisk belastning og ikke - som tidligere
heilet - del af den islamistiske hob terrorister, hvis eneste formål med
livet er, at myrde alle kristne mænd, iklæde kvinderne telt og voldtage vore
hunde.

Kan man antage at DF's holdning ligeledes gælder alle øvrige danske
statsborgere af ikke-EU herkomst (x.generations indvandrere), der bliver
arbejdsløse?

/Henning.

Fra : N_B_DK

Dato : 18-11-08 10:55

"Zeki" <zeki@hvadtrorduselv?> wrote in message

> Men nu kommer jeg lige i tanke om at Tyrkiet jo ikke er medlem af EU.
> Så i dette tilfælde gælder "arbejdsmarkedets fri bevægelighed" vel
> ikke?

Du har ondt i foden nu ikke ?

--
MVH. N_B_DK
Pioneer CLD-D925 købes.

Fra : David Konrad

Dato : 19-11-08 07:44

Zeki wrote:

> [...]
> Men nu kommer jeg lige i tanke om at Tyrkiet jo ikke er medlem af EU.
> Så i dette tilfælde gælder "arbejdsmarkedets fri bevægelighed" vel

Nej, og det er jo en helt vanvittig sag, der nu er afgjort. Den handler om
en tyrkisk statsborger, der er udvist, og som er dømt for vold og voldtægt
imod sin tidligere kone. Han har nu - åbenbart - vundet sin ankesag, ved
EF-domstolen!?

Hvis det er en konsekvens af "arbejdsmarkedets frie bevægelighed", at man
ikke kan udvise kriminelle EU-borgere, og dermed heller ikke udlændinge fra
lande udenfor EU, blot de har arbejdet i et EU-land i en periode, parret med
Metock-dommen...Tja...Det betyder jo reelt, at en hvilken som helst illegal
indvandrer fra et hvilket som helst land, uanset om vedkommende er
folkemorder eller terrorist, eller ubrugelig analfabet, faktisk kan slå rod
i EU, få fragtet familien herop, som retskrav, og uagtet hvad den illegale
indvandrer bedriver af kriminalitet, er morder eller planlægger terror,
eller om indvandreren lægger sig på sofaen og lader sig forsørge, ja - så
hænger vi på en sådan person, familie mv til evig tid. Det må være
konsekvensen, af de senere domme, og den megen polemik.

Det er absurd - og er slet ikke i tråd med EU's oprindelige intentioner om
et indre marked og et fleksibelt arbejdsmarked på tværs af de nationale
grænser. I stedet er det blevet en dekretjungle der presses ned over hovedet
på EU-landene, som udnyttes som redskab eller instrument der fuldkommen
tilsidesætter EU-landenes suverænitet og selvbestemmelse.

Det er snart på tide, at vi ikke diskuterer for eller imod forbeholdet imod
fuld deltagelse i den monetære union, men om vi ikke hurtigst muligt helt
skal melde os ud af EU.

Fra : Ukendt

Dato : 19-11-08 08:17

David Konrad wrote:
> [...]
> forbeholdet imod fuld deltagelse i den monetære union, men om vi ikke
> hurtigst muligt helt skal melde os ud af EU.

Netop!

De er jo "stark raving mad" disse dommere, OG deres bagmænd i salonerne.

Fra : Bo Warming

Dato : 19-11-08 09:11

"Knud Larsen" <mafishmaskela-snabela-yahoo.invalid> skrev i meddelelsen
> De er jo "stark raving mad" disse dommere, OG deres bagmænd i salonerne.

Fogh bør adlyde DF og blæse på EB-leder, der holder med EU

Hvem er blefvet straffet for at bryde konventioner?

Vælgerne vil straffe Fogh hvis han bøjer sig for EU

Fra : Henning Sørensen

Dato : 19-11-08 08:53

"David Konrad" <dadk@webspeed.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
>
> Det er snart på tide, at vi ikke diskuterer for eller imod forbeholdet
> imod fuld deltagelse i den monetære union, men om vi ikke hurtigst muligt

Her gik jeg og troede, efter at have læst mediernes omtale af sagen (fra
links i denne tråd), at det drejede sig om en tysk statsborger af tyrkisk
oprindelse, man forsøgte udvise baseret på at han var arbejdsløs.
Istedet viser det sig at manden er ubrugelig, doven, kriminel, illegal,
familieimporterende, analfabet, morder og terrorist.

Mon der er belæg for påstandene?

/Henning.

Fra : David Konrad

Dato : 21-11-08 03:00

Henning Sørensen wrote:

> Her gik jeg og troede, efter at have læst mediernes omtale af sagen
> (fra links i denne tråd), at det drejede sig om en tysk statsborger
> af tyrkisk oprindelse,

Nej, han er jo ikke tysk statsborger. Han har været gift med en tysk
statsborger, som han så bankede og voldtog.

> [...]
> arbejdsløs. Istedet viser det sig at manden er ubrugelig, doven,
> kriminel, illegal, familieimporterende, analfabet, morder og

Nej, men det var altså heller ikke liiige den påstand der blev bragt til
torvs. Men medgivet at der måske blev blandet lidt rigeligt ind i teksten.

Fra : Ukendt

Dato : 18-11-08 14:30

David Konrad wrote:

> Nu kender jeg ikke den aktuelle sag, og det har sikkert ikke noget
> med dette at gøre, men er "selvforsørgelse" ikke et normalt krav til
> udlændinge, praktisk talt over alt i verden?

Jo, men EU pusler med et lovforslag som foreløbig hedder: "Direktiv
Stængerne Indenfor" - som skal sikre, at alle som får sutterne plantet på
europæisk jord SKAL have rettigheder som alle andre borgere,- man vil endog
opfordre "futterne" til at futte til de lande som har de største sociale
ydelser, og vil især pege på Danmark. Vi er så lille og kan ikke lave ravage
i manegen.

Det er lettere for fx tyrkere at få folk smidt ud:

"En af Norges meste kendte menneskeretsaktivister, juristen Jon Rud, er
blevet udvist af Tyrkiet på livstid for sit arbejde for kurdernes
rettigheder.

Da Jon Rud tidligere på måneden ankom til lufthavnen i Istanbul, hvor han
skulle deltage i et møde med flere menneskeretsorganisationer, blev han
straks trukket til side og sat på samme fly ud af landet.

En kvindelig paskontrollant sagde til Jon Rud, at han aldrig vil få lov til
at komme ind i Tyrkiet igen."

Nu skal vi jo iøvrigt til at dialoge med radikale islamister, det har givet
vidunderlige resultater før, siger myndighederne. Vi kommer selvfølgelig til
at betale godt for æren, men det er det absolut værd, - før vi ser os om,
vælger disse rabiate at blive milde som moskus får, - det er ofte set.

Vi kunne tilbyde retten til officielle sharia-domstole fx, og der er andre
godter vi kan komme med. Nu vil Taleban jo bombe Paris, - og dér kunne man
tilbyde selv at jævne et par undergrundsstationer med jorden, eller evt
bygge en moske som er højere end det 600 meter store tårn i Bahrain, - der
er masser af metoder. Vi skal nok vinde kulturkampen, om ikke senere så
senere.

Helt alvorligt, så HAR saudierne jo haft held med at afprogrammere mange
jihadier, det kræver bare, at man har dem i spjældet, OG at man kan pudse en
hel armé af "lærde" på dem, OG tilbyde dem et godt hus og en stor flot
bil, - så er en ret stor procentdel parate til at modificere troen. MEN man
skal så huske, at det de modificerer til, det er hvad VI kalder rabiat
islam, og jo altså ærke-wahhabisme. Jeg ved ikke om vi er villige til at gå
så langt? Men det skal nok komme inden for nogle ganske få år. Som perserne
siger: "Vis ham døden, og han er tilfreds med feber" og det bliver vi også.

Fra : JBH

Dato : 18-11-08 08:48

"Zeki" <zeki@hvadtrorduselv?> skrev i en meddelelse

> Korrekt. Dansk Hjerneblødningsparti (DF) mener at det skal være muligt at
> udvise arbejdsløse.

Er du ordblind ? Du staver som en hest.....

> Men "hverken de konservative eller Socialdemokratiet mener, at det skal
> være udvisningsgrund, at man er arbejdsløs."
>
> http://www.dr.dk/Nyheder/Politik/2008/11/18/074921.htm?rss=true

Som jeg læste om sagen i en anden artikel, var det et spm. om at udvise de
udlændinge som ikke var villige til at integrere sig så de var
arbejdsduelige på det danske arbejdsmarked.

(Dvs. det var de selvforskyldt ledige som skulle kunne udvises.)

mvh
JBH

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 18-11-08 09:28

"Zeki" skrev i en meddelelse

> Korrekt. Dansk Hjerneblødningsparti (DF) mener at det skal >være muligt at
> udvise arbejdsløse.

Hvis man ikke er Dansk statsborger og arbejdsløs , hvad skal man så leve af
her i landet ?

Og hvilke kriterier skal efter din mening være opfyldt før en udvisning kan
ske ?

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Zeki

Dato : 18-11-08 09:56

"Michael Meidahl Jensen" <mmj@FJERNDETTEtidsfaktoren.dk> skrev i en
meddelelse news:49227c9a$0$56784$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> Hvis man ikke er Dansk statsborger og arbejdsløs , hvad skal man så leve
> af her i landet ?
>
> Og hvilke kriterier skal efter din mening være opfyldt før en udvisning
> kan ske ?

- Hvis man ikke er dansk statsborger og ikke er EU-borger, så kan man "hygge
sig" her i landet i tre måneder som alle andre turister. Så er det ud, med
mindre man har særskilte godkendte job/uddannelsesaftaler.
- Hvis man er EU-borger, så skal man ikke under nogle omstændigheder kunne
smides ud. Men man skal tilgengæld heller ikke automatisk kunne brødfødes af
det land man opholder sig i, hvis man ikke er statsborger. Så må man enten
rejse hjem eller hurtigt finde et andet arbejde.

Fra : N_B_DK

Dato : 18-11-08 10:59

> - Hvis man ikke er dansk statsborger og ikke er EU-borger, så kan man
> "hygge sig" her i landet i tre måneder som alle andre turister.

Ja forudsat du har penge til at leve for, har du ikke det kan du nemt
blive sendt retur.

> - Hvis man er EU-borger, så skal man ikke under nogle omstændigheder
> kunne smides ud.

Jo det skal man kunne, folk der begår kriminalitet i DK, og ikke er
Danske statsborgere, skal UD med det samme.

Fra : N_B_DK

Dato : 18-11-08 10:57

"Michael Meidahl Jensen" <mmj@FJERNDETTEtidsfaktoren.dk> wrote in
message news:49227c9a$0$56784$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk

> Og hvilke kriterier skal efter din mening være opfyldt før en
> udvisning kan ske ?

Hvis man som indvandrer stemmer på DF, skal man udvises (også selvom det
er til lande med dødstraf) er mit gæt.

Fra : Jesper

Dato : 18-11-08 16:11

> [...]

> udvise arbejdsløse.
>
> Men "hverken de konservative eller Socialdemokratiet mener, at det skal være

Hvis den "vandrernde arbejdskraft" ikke er EU borgere og ej heller en
arbejdskraft i det hele taget, hvad skal vi så med den?

Fra : Frank

Dato : 18-11-08 10:25

hej

> Iflg Radioavisen 6:00 har EF-domstolen forbudt Tyskland at udvise en
> arbejdsløs tyrk, da det skulle være imod "arbejdskraftens fri
> bevægelse".

Hvornår har det været en del af dansk udlændingepolitik at udvise
arbejdsløse?

Mvh
Frank

Fra : -=* NEiL DANELAW *=-

Dato : 18-11-08 12:38

"Jesper" <spambuster@users.toughguy.net> wrote in message
> Iflg Radioavisen 6:00 har EF-domstolen forbudt Tyskland at udvise en
> arbejdsløs tyrk, da det skulle være imod "arbejdskraftens fri
> bevægelse".

Hmm.... er det måske EF domstolen der skal betale
for tyrkerens ophold i Europa?

Bør vi egentlig ikke snart sige NEJ til det der EU/EF pjat?