Når journalister påstår at forsvare ytrin~
Fra : Bo Warming

Dato : 18-11-08 02:09

Når journalister påstår at forsvare ytringsfrihed så studer hvor korrupt de
altid er på de store mediers dvs establishments side.
Flere små private TV-stationer, nul public service, åbenhed mht læserbreve
, samt blasfemi og racisme legalisering - DET GAVNER - for folket er
sagligere og inteligentere og især mere alsidigt end de professionelle
Putins bagatelsynd angribes af Vibeke Sperling som engang da hun var
Informations ansvarshavende redaktør censurerede mod BETALTE
sundhedssannoncer fra mig, og løj at hun risikerede at blive fængslet selv
hvis noget var ulovligt i min barnløshedshjælp.
Hun havde i værste fald fået en advarsel og fængslede journalister er få og
altid iscenesat, som Hørup&Brandes , der havde pølser syet ind i frakken,
når de en enkelt gang kortvarigt fængsledes.
Glistrup fængsledes sammen med chikanerende muslimer , da han havde turde
sige sandheden om Islam.

Fra : Bo Warming

Dato : 18-11-08 02:20

"Bo Warming" <bwng@bwng.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> frakken, når de en enkelt gang kortvarigt fængsledes.
> Glistrup fængsledes sammen med chikanerende muslimer , da han havde turde

Husk at JP-tegninger var afledningsmanøvre og tegneren har skaffet bøde mod
SIAD
for JP er på godhedsindustgriens side og skabte AFLEDNINGSMANØVRE fra det
der er værre end muslimcensur, nemlig muslimvold, muslimmagtovertagelse og
muslim-sugerør-i-statskassen