Ekstrem sejlsport
Fra : Potter

Dato : 25-07-01 16:46

Hvad er det ultimative en sejlsportsmand kan få lov til at opleve? Hvad er
det mest ekstreme?

Fra : Claus Frørup

Dato : 25-07-01 21:52

Isang tao pinangalanan Potter nagsulat :

>Hvad er det ultimative en sejlsportsmand kan få lov til at opleve? Hvad er
>det mest ekstreme?

Ultimative?
For mig ville det være at sejle sydpå til smørret smelter og så dreje
til højre til caribien, fortsætte gennem Panamakanalen, krydse
stillehavet, sejle syd om Australien, krydse det Indiske ocean, sejle
gennem Suezkanalen og middelhavet og så ved Gibraltarklippen beslutte at
tage en tur mere for at besøge de steder man glemte i første omgang

Ekstreme?
Være gast på den næste trimaran der slår verdensomsejlingsrekorden.
--
Venlig hilsen, Claus
Når du svarer på et af mine indlæg, behøver du ikke citere hele smøren.

Fra : Allan Anonym

Dato : 27-07-01 21:28

> Hvad er det ultimative en sejlsportsmand kan få lov til at opleve? Hvad er
> det mest ekstreme?

Det er vist rimelig ekstremt at sejle alene i sydhavet.

Fra : Thunderheart

Dato : 31-07-01 22:41

Alene rundt om sydpolen !!! Er forøvrigt allerede gjort.