Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
smart program til udprintning?????
Fra : Michael

Dato : 25-07-01 16:46

Hejsa

Jeg har som skrevet lidt længere nede,tænkt mig at købe et digi cam,men mit
spørgesmål er så følgende:

kan man få et slags printer program hvor man bare kan ligge sine billeder
ind og så tilpasser den selv billedet til den alm. str. som billeder har i
fotoalbummet?

måske noget lign coverpro hvis i kender det ??

håber at i kan hjælpe

Michael

Fra : U. Pedersen

Dato : 25-07-01 19:44

On Wed, 25 Jul 2001 17:46:18 +0200, "Michael" <sjus@mail.dk> wrote:

> [...]
>ind og så tilpasser den selv billedet til den alm. str. som billeder har i

Hej.

For det første, så kan det ikke betale sig at du selv bikser med
billeder på din printer, men HP leve sammen med deres cameraer et
udemærket program, [HP Photo Printing] som indeholder op til flerer
forskellige formater du kan overfører dine billeder til og derefter
printe ud.

Men Merlin http://195.126.87.126/
og Japanphoto http://www.japanphoto.dk

er nogle af de billigste jeg kender.

U.P.
http://dk.photos.yahoo.com/luf123
http://users.cybercity.dk/~dsl23348/ (min legeplads)

Fra : Michael

Dato : 25-07-01 20:16

oki jeg havde tænkt på at købe et canon s20 digi cam .. der følger
forhåbentlig også noget med ,men jeg har ikke tænkt mig at printe alle
billeder kun nogle få .. men ellers er det en god ida med at sende dem kan
jeg se ..

michael