Hvor mange divisioner har FE ?
Fra : steen hjortsoe

Dato : 15-11-08 05:42

Næppe imponerende mange.

Ved den kommende alvorlige konflikt med den danske civilbefolkning
rejser spørgsmålet sig derfor: hvilken side vil resten af det danske
forsvars personnel befinde sig på ?

Vil almindelige danske hærenheder kunne bringes til at skyde på den
danske civilbefolkning ? Det vil jeg betvivle, og det ville jeg også
betragte som en tragedie.

Denne erkendelse understreger samtidig FE’s særlige lands- og
højforræderiske status i forbindelse med den reelle modsætning i dansk
politik, den modsætning, der er værd at tale om og kæmpe imod – hver
dag, nemlig modsætningen mellem den danske sen-westphalske statsmagt
og en befolkning, der, udover dagligt at blive holdt tykt for nar af
statsmagt og FE i fællesskab, bliver langt mere end bare overvåget i
tusindvis af private hjem.

Den øvrige, relativt kedelige del af dansk politik (den del som
Mogensen & Kristiansen snakker til døde seks gange om dagen på TV
News) drejer sig som bekendt om fin-tuningen af velfærdsstaten i en
udgave lidt til venstre eller lidt til højre for midten.

Når den danske civilbefolkning omsider erkender, at FE i NATO-regi,
dvs. i samarbejde med officerer fra de facto fremmede magter
gennemfører og i årtier har udført omfattende grundlovsstridig
elektromagnetisk indtrængning i hundredetusinder almindelige danske
borgeres privathjem samt vedholdende og smertefuld elektromagnetisk
tortur, vil der ligesom på samme tid i USA og Europa opstå et
alvorligt modsætningsforhold mellem det amerikanske og europæiske
(eksportegnede ???) ”managed democracy” (1) og de pågældende
civilbefolkninger.

Facit: Det danske (og amerikanske, engelske m.fl.) folk vil vinde –
også over FE-Ersatzstosstruppen, der på groveste vis fremturer i at
manipulere ytringsfriheden her på dk.politik.

(Det hedder reguleret eller kontrolleret demokrati i KGB-(FSB)-land,
men systemet er i øvrigt det samme: Efterretningsvæsenerne går (pr.
elektronisk overvågning – lyd og billede) ind og ud af folks boliger,
som det passer dem. De ser det, de vil se og manipulerer og torturerer
i øvrigt (elektromagnetisk) efter forgodtbefindende).

Når civilbefolkningen protesterer, sætter man, i USA, England,
Frankrig og i Danmark, den lokale Frank Leegaard på redaktionen eller
på internet til at manipulere protesterne langt ud på
konspirationsteoretikernes overdrev, hvis vanvid alle som bekendt
meget gerne kan forstå (og hver gang med en vis lettelse over at være
på det ”rigtige” hold – det er nu så rart og sådan).

Ytringsfrihedsministeren hedder som bekendt Anders Fogh Rasmussen.
Chefen for det massivt ytringsfrihedsmanipulerende FE hedder også
Anders Fogh Rasmussen.

Dobbeltkasketten har på det sidste ladet en vind gå, som blev
opsnappet og viderebragt til den ufatteligt tålmodige danske
civilbefolkning af Kaare R. Schou og Peter Mogensen. Sidstnævnte
spiser som bekendt lejlighedsvis frokost ved VL-gruppemøderne med
enten en af efterretningseheferne eller departementschefen i
Forsvarsministeriet. Bare denne folkets mand (?) nu ikke bliver
påvirket af det, så Politiken kommer til at glemme at skrive om
staternes elektromagnetiske overfald på deres civilbefolkninger, som
alle journalister, redaktører og chefredaktører på Politiken, inkl.
ham CIA-agenten med Frihedsprisen, har kunnet finde omfattende og i
nogle tilfælde høj-kvalitets dokumentation for på Internet i 14 år !

Rygtestrømmen drejede sig om, at Fogh gerne vil være chef for mange
flere efterretningsvæsener, der alle sammen kontrollerer og
manipulerer deres egne civilbefolkningers ytringsfrihed, f.eks.
ligesom Frank Leegaard og andre danske FE-tilknyttede gør her på
dk.politik.

Det bliver Fogh nu ikke.

Men for at der overhovedet skal være en vis fornuft i at lægge billet
ind til sådan en stilling, skal det land, kandidaten kommer fra,
traditionelt kunne mønstre en eller anden form for militær kvalitet.

Og det er givetvis ikke artilleriet, Fogh i denne forbindelse satser
på, snarere noget mere diskret og sådan pænt og lis’som intellektuelt
i det, nemlig som i sin tid Poul Nyrup og Uffe Ellemann, FE-s NATO-
afdeling med henvisning til det danske FE’s centrale position i NATO.

Steen Hjortsø

Reference:

1.   Wolin, Sheldon S.: Democracy Incorporated: Managed Democracy and
the Specter of Inverted Totalitarianism. Princeton: Princeton
University Press, 2008.

Fra : Peter

Dato : 15-11-08 13:51

"steen hjortsoe" <steenhjortsoe@gmail.com> skrev i en meddelelse

>Næppe imponerende mange.

>Ved den kommende alvorlige konflikt med den danske civilbefolkning
>rejser spørgsmålet sig derfor: hvilken side vil resten af det danske
>forsvars personnel befinde sig på ?

På med sølvpapirshatten Steen. Jeg skal personligt indberette dine
aktiviteter til FE og Pet, nu skal vi sgu ha skovlen under dig dit røvhul.

Fra : Morten Stæhr

Dato : 15-11-08 15:19

[...]

Nogen der sagde paranoia ?

Fra : Peter Bang

Dato : 16-11-08 16:23

> [...]
>alle sammen kontrollerer og
>manipulerer deres egne
>civilbefolkningers ytringsfrihed, f.eks.

På alle måder et fantastisk indlæg :)