Kjærsgaard vill åt svenskt krigsbyte
Fra : inte KWP

Dato : 15-11-08 01:01

--8<------8<------8<------8<------8<----
Drottning Margaretas brudklänning, gobelänger och andra klenoder i svensk ägo
sitter löst. Åtminstone om det ofta starkt Sverigefientliga Dansk folkeparti får
bestämma.

Köpenhamn. DF kräver att den danska regeringen avsätter en halv miljon danska
kronor i nästa års budget för att jaga svenskt krigsbyte. Sverige betecknas som
omedgörligt.

En utredning ska ta reda på hur mycket krigsbyte Sverige roffade åt sig i de
många krigen mellan länderna, framför allt på 1600-talet.
--8<------8<------8<------8<------8<----

http://sydsvenskan.se/danmark/article387604/Kj%C3%A6rsgaard-vill-at-svenskt-krigsbyte.html

För en gångs skull så håller jag faktiskt med den annars så halvgalna
kryptofascistiska rasistkärringen Kjærsgaard.

--
"Jag fruktar att detta adelsmöte inte ens skulle kunnat förmå sig
att rösta för ståndsriksdagens avskaffande."

Fra : Mikael Forsberg

Dato : 15-11-08 06:17

inte KWP skrev:
> [...]
>

> För en gångs skull så håller jag faktiskt med den annars så halvgalna
> kryptofascistiska rasistkärringen Kjærsgaard.

Varför inte ge tillbaka skåne på samma gång?

Mvh
Mikael Forsberg

Fra : Thommy M.

Dato : 16-11-08 21:09

Mikael Forsberg wrote:

> Varför inte ge tillbaka skåne på samma gång?

Eller åtminstone Halland som de bara skulle ha på 30 år...

Fra : Mikael Forsberg

Dato : 17-11-08 01:13

Thommy M. skrev:

> Eller åtminstone Halland som de bara skulle ha på 30 år...

Tror du verkligen dom vill ha skiten, med mångmiljardborrningar?

Mvh
Mikael Forsberg

Fra : Peter

Dato : 15-11-08 10:45

"inte KWP" <svalbardifast@gmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> de
> många krigen mellan länderna, framför allt på 1600-talet.

Kære bare rolig kjære Svenska vi ønsker inte Skåne eller Drottning
Margaretas brudklänning tilbage, det for i beholde som krigsbyte. Men vi
garna ha at der bliver installeret et "Svenska folkpartiet" og senere et
antimuhammedansk "skandinavisk folkeparti" et parti der i EU skal kjæmpe for
os skandinavier. Et parti der skal sikre at ingen utomfra kommende utlændige
kan bosætte sig i Skandinavien.

Fra : Ken

Dato : 15-11-08 11:02

On Sat, 15 Nov 2008 10:44:50 +0100, "Peter" <je@hotmail.com> wrote:

> [...]
> os skandinavier. Et parti der skal sikre at ingen utomfra kommende utlændige

Muhammed tar över Skandinavien!

Fra : Bo Warming

Dato : 15-11-08 12:16

"Peter" <je@hotmail.com> skrev i meddelelsen news:gfm5r5$7gf$1@aioe.org...

> [...]
> for os skandinavier. Et parti der skal sikre at ingen utomfra kommende
> utlændige kan bosætte sig i Skandinavien.
Vi har lavet kopier af det stjålne så det er HUMOR hvad DF kommer med

Når Somalipirater ikke må kølhales så skal der også pjattes med hvad man
sttjal fra Chr4-Chr7

Den sidste var forresten ikke spor sindsyg på nogen måde siger nu alle
fagfolk. Han var ensom og hof- intrigemagerne sørgede for at han kun fik
korttidsvenner - de truede gode venner væk, men han fik bollet
støvletKattrine . lærte jeg af forskerne igår
I Isolationscelle er man ikke mere ensom end en manipulerett enevolds- konge
var . Man skal have modspil for att sige som Ibsen og PiaKjærsgård

"DEr er koldt på tindernne, mmen udsigten er god"

Fra : Sten Schou

Dato : 15-11-08 13:14

"inte KWP" <svalbardifast@gmail.com> skrev i meddelelsen

> [...]
> "Jag fruktar att detta adelsmöte inte ens skulle kunnat förmå sig
> att rösta för ståndsriksdagens avskaffande."

Husk, at Skåne, Halland og Blekinge er besat område!

Hilsen Sten

--
Any society that would give up a little liberty to gain a little security
will deserve neither and lose both.

Fra : Sven Svensson

Dato : 16-03-09 23:30

Sten Schou skrev:

> Husk, at Skåne, Halland og Blekinge er besat område!

Fel. Det är områden som köptes av Sverige. Danskarna försökte sedan råna
tillbaks området med hjälp av krig. Vilket dom förlorade.