Hvad er det for noget???
Fra : Kim2000

Dato : 14-11-08 20:14

Prøv lige at læse denne artikel:

http://ekstrabladet.dk/112/article1084948.ece

EN SFO leder blev frikendt at have hentet børneporno. Fair nok, så er den
sag vel sådan set lukket, men nej. SFO lederen kunne blive frikendt for et
mord, eller røveri eller for at have tæsket konen, men ikke børneporno. Hør
lige artiklen.

"Erling Thomsen, tidligere leder af skolefritidsordningen på Hastrupskolen i
Køge, indrømmede i retten i dag, at han har pædofile tilbøjeligheder.

Den 56-årige mand fortalte i retten, at han på sit kontor på SFO'en så på
billederne i arbejdstiden. Men manden blev frifundet i retten, da retten
ikke fandt det bevist, at med vilje havde downloadet billederne med
børneporno.

Frifindelsen betyder samtidig, at manden fortsat kan arbejde med børn. "

Manden er lige blevet frikendt, han har forklaret hvorfor der var billeder
på computeren og det har retten valgt at tro på, men EB skynder sig at
konkludere at manden har pædofile tilbøjeligheder, selvom han netop er
blevet frikendt, og altså netop har rettens ord for at han ikke har pædofile
tilbøjeligheder. Han har netop ikke fortalt at han sad og så på billederne i
arbejdstiden, men at han havnede på disse sider ved et tilfælde og det har
retten altså valgt at tro på.

"Video med voldtægt
Erling Thomsen fortalte, at han rent tilfældigt endte på hjemmesider med
billeder, hvor børn bliver seksuelt krænket, mens han ledte efter billeder
af fritidsaktiviteter, som han ville bruge til inspiration i sit arbejde med
børnene.

Billederne som politiet har fundet på mandens to arbejdscomputere, er
inddelt i tre kategorier, hvor den tungeste kategori viser voldtægtsscener
af en dreng på under et år. "

Men igen, er han ikke lige blevet frikendt, EB skal lige have os til at
undre os lidt over sagen, og dermed dømme manden i offentligheden, hvor man
da også har skyndt sig at sætte både billede af manden og hans fulde navn.

"Ekstra Bladet har tidligere beskrevet, hvordan opråb fra pædagoger og
forældre i årevis blev ignoreret af kommunen.
Først 20 år efter en mors henvendelse blev Erling Thomsen i sommer stoppet
af internet-oplysninger fra tysk politi og risikerer nu op til et års
fængsel. "

Og retten har altså lige frikendt manden, men vi skal lige have med at
kommunen har fejlet. Det har den jo så ikke, da retten lige har frikendt
manden. Og hvordan risikerer han op til et års fængsel, når han lige er
blevet frikendt?

Så kommer vi til det.

Det er muligt manden er skruphamrende skyldig, det er muligt EB mener han er
det, det kan være samtlige forældre mener det, det kan være samtlige hans
venner mener det, men retten har sagt anderledes. Enten vælger vi at have
tiltro til vores retssystem eller også kan vi kaste os tilbage i
middelalderen. På et punkt er een ting dog afgjort, skyldig eller ej, manden
kommer aldrig til at arbejde med børn igen, den del af sagen var afklaret
allerede den dag han blev anklaget.

Fra : JBH

Dato : 15-11-08 00:31

> [...]
> manden kommer aldrig til at arbejde med børn igen, den del af sagen var
> afklaret allerede den dag han blev anklaget.

Hvorfor tror du ikke han kommer til at arbejde med børn igen ? han er jo
ikke dømt og derved registreret som værende pædofil.

Rettens afgørelse er igen et udtryk for "terningkast" eller at jura intet
har med retfærdighed eller fornuft at gøre. Måske dommeren selv har pædofile
tildenser ...

mvh
JBH

Fra : Mr.Larsen

Dato : 15-11-08 00:39

Kim2000 skrev den 14-11-2008:

> Billederne som politiet har fundet på mandens to arbejdscomputere, er inddelt
> i tre kategorier, hvor den tungeste kategori viser voldtægtsscener af en
> dreng på under et år. "

Man fatter jo ikke svinet blev frikendt, håber det kan ankes.

--
http://www.projecthoneypot.org

Fra : Snuden

Dato : 15-11-08 04:11

"Mr.Larsen" <mrlarsen,@, post.cybercity.dk> skrev i meddelelsen

> Man fatter jo ikke svinet blev frikendt, håber det kan ankes.

Ro på ro på...har i glemt vi er i Danmark? Her kan du slå din samlever ihjel
og få flere års rabat på straffen...LOL...og nu kan man downloade børneporno
uden konsekvens...selvom man indrømmer at have pædofile tendinser...er det
ikke gået op for d`herrer, at i danmark kan du gøre som du har lyst til???
UDEN!!!!!! nogen synderlige konsekvenser.

Jeg er holdt med at anmelde hærværk, overfald, spirituskørsel mm for det
nytter jo ikke noget. Det er fuldstændig spild af de gode betjentes tid. Det
må sku føles lidt underligt, at være betjent og vide hvor lidt ens arbejde
egentlig fører med sig!!

Det rent kage mand!!!

Fra : Mr.Larsen

Dato : 15-11-08 04:22

Snuden frembragte:

> [...]
> ikke gået op for d`herrer, at i danmark kan du gøre som du har lyst til???
> UDEN!!!!!! nogen synderlige konsekvenser.

Desværre er det sådan, vi er for blødsødne.

> [...]
> må sku føles lidt underligt, at være betjent og vide hvor lidt ens arbejde

Enig og det skaber også frustration i korpset, der bliver gjort et
stort stykke arbejde, men i mange tilfælde til ingen verdens nytte.

--
http://www.projecthoneypot.org