Fritzls mindste synd var mord, for det var~
Fra : Bo Warming

Dato : 14-11-08 04:01

Fritzls mindste synd var mord, for det var en nyfødt der "myrdedes" ved at
han umuliggjorde lægehjælp
Den oldgamle mand vil være fængslet til sin død - selvom der er NUL risiko
for at han gentager sin udåd.
Medierne elsker at underholde os om lange fængselsstraffe for grim udåd.Og
kælderindespærringen var uhyggelig. Men han har ikke chance for at gentage
begået eller anden udåd ,hvis han som dygtig tekniker bliver nyttiggjort ved
samfundstjeneste fx uudlejning til private der behøver hans fantastiske
tekniske færdigheder. Han bør have elektronisk fodlænke imens, så man
glæder offentligheden med en illussion af straf.
Han vil gøre det spændende for medfanger at sidde i fængsels"helvede". Mark
Twain skrev at himlen har bedre klima, men han foretrækker helvede mht
selskab.
Fængsler er i dag jobskabelse

Fra : mr

Dato : 15-11-08 10:17

> [...]
> Han vil gøre det spændende for medfanger at sidde i fængsels"helvede".
> Mark Twain skrev at himlen har bedre klima, men han foretrækker helvede

du mener han skal sættes fri fordi han er gammel?
genialt kloge bo

Fra : Bo Warming

Dato : 15-11-08 11:24

"mr" <mail@mail.dk> skrev i meddelelsen

> du mener han skal sættes fri fordi han er gammel?
> genialt kloge bo

Du bør selv betale 3/4 mio kr pr år til EU hvis du vil have ham i
luksusfængsel

Giv ham fodlænke på - det var Brian Mikkelsen næsten enig i da jeg snakkede
med ham på Bogforum igår

Sæt radiosender til GPS i alle biltagee så terrorister er usikre

Hvem mener du Fitzscl kan lokke ned i sin kælder i fremtiden?

Hans kone og børn elsker ham og vil ikke have ham sttraffet - vil du
beskyttre dem ved at torturere dem ved at de ikke må se deres elskede far?

Hvad vil du opnå andet end sadismelyst
ved at fængsle oldingemonsteret?

Forklar logik og drop sarkasme
HAR DU EN LOGIK ?

Du ønsker at strafffe for selv at føle dig god - ikke ?

Jeg ønsker at forebygge og frygter ikke at han danner skole ved at vi ikke
spilder fængselsrecourcer på ham

Men al TVindtægt han får skal MÅSKE tilflde staten

Vil duj forkæle ham med bollerum som Peter Lundin?
Piger vil måske stå i kø, fordi han TURDE NOGET FORBUDT

På bogmessen var megtet om naziforfattere Ole Wivel og Tintin-forfatteren -
folk elsker extremister

Vil du forbyde Tintin?

og passivrygning som jeg var den første på dk.politiki til at afsløre som
ufarlig

Hvis ikike Fritzsls rynkede charmerende fjæl var kendt af alle kunne man
tatovere det JEG KÆLDERINDESPÆRREDE BØRN

MAn skal stå ved sandheden

Straf skal forebygge, ikke hævne

Men han får måske mere fisse med en tatovering - se hvad Lundin fik ud af at
komme i TV bemalet i fjæset
De står i kø for at blive gift med ham og de ser godt ud.

Klaus Rifberg talte jeg også med igår. HAns mor lærte hamm "DEt er værre at
være kedelig end at være ond" og han gav mig ret i at racisme§ bør væk

Fra : mr

Dato : 15-11-08 14:40

> [...]
> at være kedelig end at være ond" og han gav mig ret i at racisme§ bør væk

Betaler du selv din pension Bo?
Hvem betale din kandidatuddannelse?
Hvem sørger for at dit affald køres væk?

Fra : Bo Warming

Dato : 15-11-08 19:03

> Betaler du selv din pension Bo?

Jeg har arbejdett siden alder 18 for at få afskaffet sådan
øverførselsindkomst.

> Hvem betale din kandidatuddannelse?

Jeg har altid arbejdet for privatisering incl af skoler og universiteter

> Hvem sørger for at dit affald køres væk?

Ondt monopol hindrer at jeg lader min skovfogedven tage mit affald med til
den losseplads han passerer på vej hjem fra mig, for KOMMUNEN HAR GIVET
MONOPOL TIL R98

Uden det ville mindre benzin blive brændt af til at fjerne affald fra mig -

Stat gør skade.

Via ejendomsskatter betaler jeg kommunalrenovationen, så der skabes ikke
motivation til billigere selvhjælp

Men genlæs trådstart og prøv at svare ved at gå efter bolden og ikke manden

Fra16-18 var jeg SFer men i USA lærte jeg at forsttå markedsmekanismernes
fordele og Kina og Japan lever efter Adam Smith og

Holland gør det lidt mere end os og derfor har de højere social intelligens
og politisk modenhed end os og derfor har de frit hashsalg og aktiv
dødshjælp

Fra : mr

Dato : 16-11-08 12:15

> "mr" <mail@mail.dk> skrev i meddelelsen

> Jeg har arbejdett siden alder 18 for at få afskaffet sådan
> øverførselsindkomst.

Men ikke mere end du modtager den med begærlighed hver måned altså.

> Jeg har altid arbejdet for privatisering incl af skoler og universiteter

Har du så betalt din uddannelse tilbage?

> [...]
> motivation til billigere selvhjælp
>
> Men genlæs trådstart og prøv at svare ved at gå efter bolden og ikke

Hvornår lærer du at stille samme krav til dig selv, soma lle andre?
Er du ophøjet dine egne leveregler?