Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Blitz købsvejledning
Fra : Andersen [3650]

Dato : 14-11-08 19:16

Har købt et Sony Alfa 300 og er som udemærket tilfreds.
Har dog fundet en anke, men den er ikke værre end en extra flash kan
løse problemet
Standard skyder den indbygget ca. 3 m v/ ISO 100 og det er jo lidt i
underkanten selv ved familiefester.
Var så idag inde i en foto-forretning og kigge. Han havde så Sonys
mellemmodel og topmodel i blitz, og forklarede at mellemmodellen var
fin fin til 99% af billederne. Jeg syntes dog at en pris på 2200,- for
sådan et blinklys er lidt i overkanten, og spurgte derfor til et
alternativ.
Han fortalte så om en udemærket blitz (som de dog ikke havde hjemme)
der hed SUN (etellerandet). Er der en frisk skribent herinde der
genkender navnet og kan guide mig på vej. Det skulle kunne køre lige så
godt som et orginalt Sony sålænge man bare kørte på automatik. Skulle
man lege og lave trick fotos, så var der kun Sonys egen.
Andre input omkring dette emne, som kan hjælpe mig på vej er ligeledes
mere end velkomne.
Kameraet er købt til at kunne tage alm hverdags billeder i en lidt
bedre kvalitet end normalt og så lige et par årlige potrætter af
ungerne.
Ja og så til at tage med på ferie. Men altså ikke noget prof
overhovedet

Andersen [3650]

andersen snabela nospam prik danmark

Fra : BRSF-DK

Dato : 15-11-08 08:13

"Andersen [3650]" <FJERNandersen@FJERNnospam.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> kvalitet end normalt og så lige et par årlige potrætter af ungerne.
> Ja og så til at tage med på ferie. Men altså ikke noget prof overhovedet

Godmorgen

Det kunne være Sunpak, du tænker på.

Du finder link til Sunpak og mange flere flashproducenter her:

http://fotohobby.dk/filer/Bjarne_foto-link.htm#Flash_og_batterier_til_flash

Bjarne R. S. Fahnøe
6855 Outrup
www.fahnoe.dk - www.fotohobby.dk - www.news.fotohobby.dk

Fra : BRSF-DK

Dato : 15-11-08 08:15

> [...]
> kvalitet end normalt og så lige et par årlige potrætter af ungerne.
> Ja og så til at tage med på ferie. Men altså ikke noget prof overhovedet

Godmorgen igen

Glemte lige: Prøv også at kigge her, hvor du finder lidt flere råd:

http://fotohobby.dk/Bjarne_foto_hobby.htm#Valg_af_flash_og_studio-lys