iPod Nano vil ikke tænde.
Fra : Kim

Dato : 16-11-08 19:12

Min datters ipod nano vil nu pludselig ikke connecte til itunes,
og heller ikke tænde, skærmen er helt sort.
Har læst i manualen samt flere steder på nettet,
men intet hjælper.
Den er ca 2-3 mdl gammel og hun har ikke tabt den.

Kan nogen venligst hjælpe ?

Mvh Kim

Fra : Thorbjørn Ravn Ande~

Dato : 16-11-08 19:52

Kim skrev:
> [...]
> Har læst i manualen samt flere steder på nettet,
> men intet hjælper.
> Den er ca 2-3 mdl gammel og hun har ikke tabt den.

Der er et trick med at holde på midten og enten foroven eller forneden
nogen sekunder (står i manualen) hvorefter den gerne skulle genstarte.
Det har jeg skulle gøre nogen gange i starten, men det er længe siden
min har gjort det sidst.

Fra : Kim

Dato : 17-11-08 18:39

"Thorbjørn Ravn Andersen" <nospam0002@gmail.com> skrev >
> [...]
> har jeg skulle gøre nogen gange i starten, men det er længe siden min har

Yes, er prøvet. Virkede ikke.Var i Humac butikken i dag, vi fandt
ud af at det er "baggrundslyset" der er gået. Han havde aldrig været
ud for det før sagde han. Kikkede man meget tæt på kunne man
godt se et billed. Den er kun ca 2 mdl gammel.
Er sendt til rep, går ca 2-3 uger før min datter
får den igen :(

Nogen her der har oplevet lignende med en ipod nano ?

Hvad er garantien på denne fejl, 1 år ?

Mvh Kim