Hvor køber man DVD i Århus?
Fra : Lars Vadsholt

Dato : 25-07-01 14:39

Hej

Jeg leder efter et sted at købe DVD i Århus. Jeg skal finde Fight Club R1,
men de har den ikke hjemme i Laserdisken, Hifi klubben eller Pro Shop. Nogen
her der ved andre steder at købe DVD i Århus?

mvh
Lars

Fra : Mikkel Selsøe Sørens~

Dato : 25-07-01 16:28

"Lars Vadsholt" <vadsholt@mail1.stofanet.dk> wrote in message
> [...]
Nogen
> her der ved andre steder at købe DVD i Århus?

Hvorfor bestiller du den ikke på nettet? Fx Dvdoo.dk, dvdz.dk eller
lignende?

Mikkel Selsøe Sørensen

Fra : Lars Vadsholt

Dato : 25-07-01 19:02

>Hvorfor bestiller du den ikke på nettet? Fx Dvdoo.dk, dvdz.dk eller
>lignende?

fordi jeg ikke har noget dankort el. lign. Og så kan jeg godt lide at gå
rundt og "snuse" lidt til filmene. Hmm, det ser ikke ud til at jeg får fat i
Fight Club i denne uge. Så må jeg da nøjes med Akira imorgen

mvh
Lars