MS Windows
briani 27239
IE 8 beta
Fra : Jesper S Jensen

Dato : 13-11-08 20:20

Hej

Ville høre om der er nogle der har erfaring omkring den nye IE 8 beta Om den
køre bedre en 7

Hilsen Jesper

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 13-11-08 20:39

"Jesper S Jensen" <jesper.steen@mail.dk> skrev i meddelelsen
> Hej
>
> Ville høre om der er nogle der har erfaring omkring den nye IE 8 beta Om
> den køre bedre en 7
>
> Hilsen Jesper

Hold dig væk fra Beta fra MS. Det kaldes Beta, fordi det ikke er færdigt, og
det plejer det så heller ikke at være helt, når de sender endelig version
ud.
Der har været et par enkelte indlæg fra nogen, som havde lagt den ind og nu
forbandede den dag, hvor de lod sig friste.

Kurt

Fra : Wilden

Dato : 13-11-08 21:30

Jesper S Jensen:
> Hej
>
> Ville høre om der er nogle der har erfaring omkring den nye IE 8 beta Om den
> køre bedre en 7
>
> Hilsen Jesper

Jeg ved ikke om den er kommet på dansk, men min er
på engelsk og virker fint. Dog er der visse opgaver
der halter - derfor kan man trykke Emulate IE7 i
værktøjslinien og så er alt som i IE7

Der er nogle funktioner som man ikke har brug for
til daglig surfing, men til webudviklere og andre
nørder, er der flere muligheder
Den kræver sikkert også mere computerkraft og er
nok mest tænkt til Vista med ny pc/hardware

Jeg bruger Chrome hele tiden nu, det er sgu den
bedste browser der er lavet til dato, men den har
nu alligevel nogle små mangler, så ind i mellem
må jeg starte IE8 op.

Som sagt - Emulate IE7, men hvad skal du så bruge
IE8 til

Fra : Jubii

Dato : 13-11-08 22:11

> [...]
> Hej
>
> Ville høre om der er nogle der har erfaring omkring den nye IE 8 beta

Dit spørgsmål hører hjemme i browsergruppen. Der finder du også
erfaringsgrundlaget.

Fra : Rasmus Bertelsen

Dato : 25-11-08 21:37

Jesper S Jensen skrev:
> Hej
>
> Ville høre om der er nogle der har erfaring omkring den nye IE 8 beta Om den
> køre bedre en 7

Nej. Det kan man ikke sige den gør. Går tit ned og er ikke kompatibel
med mange websider (eller er det omvendt?) Og er også MEGET langsommere
end IE 7. I hvert fald på min maskine. Så mit råd ville være, ikke at
installere den på en arbejdsmaskine. Måske kan man få noget ud af den på
en test-maskine, man jeg tvivler seriøst på det.

> Hilsen Jesper

Mvh,
Rasmus Bertelsen