MS Windows
briani 27239
Autostart windows xp pro
Fra : Lars A

Dato : 13-11-08 13:21

Hej.
Jeg har et problem med at når jeg lægger en cd i drevet, det kan være en
program cd eller musik cd, så starter det ikke op af sig selv. Jeg har også
en U3 pen der også skulle starte op når jeg sætter den i en usb port, men
det gør den heller ikke. Hvad eller hvor skal jeg gøre noget for at det
kommer til at virke igen.
Mvh Lars

Fra : Ukendt

Dato : 13-11-08 15:01

Lars A wrote:
> [...]
> usb port, men det gør den heller ikke. Hvad eller hvor skal jeg gøre
> noget for at det kommer til at virke igen.

Prøv f.eks. Autoplay Repair Wizard:
http://kortlink.dk/3k73

-E.G.

Fra : Lars A

Dato : 14-11-08 07:49

> Prøv f.eks. Autoplay Repair Wizard:
> http://kortlink.dk/3k73
>
> -E.G.

Mange tak for info. Efter jeg har kørt autofix nogle gange, så kom det til
at virke.
Mvh Lars

Fra : Mikkel Mikkelsen

Dato : 14-11-08 16:08

On Fri, 14 Nov 2008 07:49:15 +0100, Lars A wrote:

> Mange tak for info. Efter jeg har kørt autofix nogle gange, så kom det til
> at virke.

Virkede det ikke første gang?`Jeg har også problemer med autorun og at mit
CD-drev ikke kommer og spørger mig om hvad jeg vil gøre. Jeg har nulstillet
alle actions til default, som er "Spørg mig hver gang"

Jeg fulgte rådet og kørte omtalte autofix, men det har ikke afhjulpet
problemet. Kan det være rigtigt, at man skal køre det flere gange?
--
/ Mikkel

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 13-11-08 16:32

"Lars A" <lars-arvoe@trut_i_hornet.dk> skrev :

>Jeg har et problem med at når jeg lægger en cd i drevet, det kan være en
>program cd eller musik cd, så starter det ikke op af sig selv.

Højreklik på drevet i Denne Computer => Egenskaber => Automatisk
afspilning.

Det samme med penen.
--
Kerim