Skønne unge mennesker med en kreativitet u~
Fra : Mr.Larsen

Dato : 11-11-08 13:24

<citat>
Søndag aften ramte et TGV-tog betonblokke, som var placeret på
skinnelegemet nær Narbonne i det sydlige Frankrig. Ingen kom noget til.
</citat>

Hvor var det synd, de kære autonome ikke fik nogen dræbt, alt det
arbejde og så fik de ikke engang et grin ud af det.

<citat>
Myndighederne mener, at det er "ren vandalisme", som har motiveret
gerningsmændene, men indenrigsministeriet siger, at de anholdte, som
har været under overvågning, tilhører en "anarkistisk-autonom"
organisation.
</citat>

http://www.dr.dk/Nyheder/Udland/2008/11/11/11125326.htm?rss=true

Hvor er de autonome i frankrig bare dygtige, mon ikke de kære autonome
her i DK kan lærer nogle fif fra deres venner i frankrig.

</ironi>

--
http://www.projecthoneypot.org

Fra : Martin Larsen

Dato : 11-11-08 13:40

"Mr.Larsen" <mrlarsen,@, post.cybercity.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
>

> Hvor er de autonome i frankrig bare dygtige, mon ikke de kære autonome her
> i DK kan lærer nogle fif fra deres venner i frankrig.

Noting that the operation would have required expert knowledge, Bernard
Aubin, federal secretary of the CFTC Transports union said only a limited
number of people could have carried out the action.

Jeg tror at det er røde jernbanearbejdere der aktionerer for mere i løn.
Frøer er sindssyge. Røde frøer bør bures inde.

Mvh
Martin

Fra : Morten Stæhr

Dato : 11-11-08 19:56

news:49197d25$0$90276> Jeg tror at det er røde jernbanearbejdere der

Æder de ikke frøer i Frankrig ?