Respekter at selvmord er det rette for nog~
Fra : Bo Warming

Dato : 11-11-08 05:31

Politiken har i dag 10.11 artikel om unge kineseres vildt voksende leg med
skydevåben , især ufarlige laserpistoler
De har det sjovt og er lykkelig fri for selvmordsstudenter, der først
afliver kammerater.
Deres bander er ikke i vækst som vore, så vi kan lære meget af dem

Bla.at de satser på at øge livsglæde ved at skabe arbejdsglæde og
resultater.

Vi forebygger selvmord ved forbud mod aktiv dødshjælp. Det bør være lysten
der driver værket og via produktionsglæde oplever kinesere sig nyttige og
har derfor ikke lyst til at dø.
Men som behandlerobjekter uden nytteværdi er mange i Vesten presset ud i at
ønske sig assisteret selvmord.

KarenBlixens far var en aktiv jæger og respekteret adelsmand. Men han begik
selvmord. Det kan andre ikke forstå. Afgørende er at det var hans liv og han
vidste hvad var godt for ham.
"Den ene halvdel af mennskeheden forstår ikke den anden halvdels
fornøjelser. JaneAusten.

Hvis en stor del af de, der har smerter og er varigt arbejdsløse, begik
selvmord, ville der blive nedlagt mange behandlerjob.
Behandlere, der påstår at de elsker de behandlede.Elsker de de gode
indtægter?
Er deres modvilje mod at hjælpe den lidende til aktiv dødsjælp et resultat
af, at de nødig ser job forsvinde for sig selv og fagfæller ?
Det vil ingen erkende, Ligesom kvinder ikke vil indrømme, at de gifter sig
delvis for pengenes skyld.
"Kvinder gifter sig aldrig for pengenes skyld, siger de - gifter de sig med
en millionær, så sørger de for at blive forelsket i ham først."

Læger er gode til at give smertestillende overdosis som dødshjælp, når
behøvet
Men tillad også, at den der vil ud af livet får profesionel hjælp til
smertefri død.
Det er let at sikre mod misbrug til mord. Videooptagelse af personen, der
meddeler sig om ønsket død og vitterlighedsvidner, der bekræfter, ægthed er
ikke svært.
Er vi for konfliktsky til at hjælpe folk i smerter og livslede, så dømmer
vi til tortur
Forestil dig at jeg om ti år ikke har noget at leve for og mine børn bor i
Australien og Canada og kommer hjem til deres mors fødselsdag og det vil
være bekvemt med arv, at jeg dør netop da.
Så lad mig kunne bestille dødssprøjte på den og den dag.
Alt sker på mit initiativ
At leve for andre er dumt. Man skal egoistisk leve af lyst.

Bo 35861000