Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
genveje
Fra : ;o\)-max-

Dato : 12-11-08 13:40

Hvis man ved hvad man vil og kan sin photoshop, er det nok
overflødigt med disse plugin, men de er cool og kan spare meget
tid - www.niksoftware.com - imo bedre end andre jeg har prøvet.
-max-

Fra : Michaelbs

Dato : 12-11-08 17:15

"-max-" <max@bamarzone.dk> skrev i meddelelsen
> Hvis man ved hvad man vil og kan sin photoshop, er det nok
> overflødigt med disse plugin, men de er cool og kan spare meget
> [...]

Er der et bestemt plugin du hentyder til? Der er jo mange..

Personligt kan jeg meget lide Silver..B&W plugin'et.

mvh Michaelbs

Fra : ;o\)-max-

Dato : 14-11-08 11:07

"Michaelbs"

> "-max-"
>
> Er der et bestemt plugin du hentyder til? Der er jo mange..
>
> Personligt kan jeg meget lide Silver..B&W plugin'et.
>
> mvh Michaelbs

Ja den og farve versionen. -max-

Fra : Pico

Dato : 13-11-08 23:36

-max- wrote:
> Hvis man ved hvad man vil og kan sin photoshop, er det nok
> overflødigt med disse plugin, men de er cool og kan spare meget
> [...]

Ja de gør arbejdet dejligt let
--
MVH
Pico

Fra : Søren Friberg

Dato : 14-11-08 01:20

Pico skrev:

> Ja de gør arbejdet dejligt let

Men er alle lige gode? Hele serien virker lidt kostbar.

--
Mvh Søren Friberg,
http://fotofriberg.dk - http://www.slagskygger.dk -

Fra : Pico

Dato : 14-11-08 23:14

Søren Friberg wrote:

> Men er alle lige gode? Hele serien virker lidt kostbar.

Jeg kender og har kun Silver Efex Pro og Viveza, det er vel også dem tråden
handler om.
--
MVH
Pico

Fra : Søren Friberg

Dato : 14-11-08 23:38

Pico skrev:

> Jeg kender og har kun Silver Efex Pro og Viveza, det er vel også dem tråden
> handler om.

Tak, ja nu er det, men ikke da jeg spurgte.