Hayden who?!?!
Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 25-07-01 13:34

Det ser ud til at Lucas endelig har fundet én til at spille
Anakin i Episode II og III.

Og igen er det lykkedes ham at finde en temmelig ukendt fyr.

http://www.haydenchristensen.nu/episodeii.shtml

Han ser lidt kedelig ud. Håber at han spiller godt.

Mark

Fra : Ole Alm

Dato : 25-07-01 13:51

> http://www.haydenchristensen.nu/episodeii.shtml
>
> Han ser lidt kedelig ud. Håber at han spiller godt.

Det tænkte jeg også tilbage i 1977 da H. Ford fik rollen som Han Solo

mvh Ole

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 25-07-01 13:55

"Ole Alm" <oma@et.dtu.dk> wrote in message

> Det tænkte jeg også tilbage i 1977 da H. Ford fik rollen som Han Solo

Og med Mark Hamill viste det sig at holde stik.

Mark

Fra : Thomas Mouritsen

Dato : 25-07-01 15:38

Mark Thomas Gazel <mark@gazel.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9jmeho$7m4$1@sunsite.dk...
> Det ser ud til at Lucas endelig har fundet én til at spille
> Anakin i Episode II og III.
>
> Og igen er det lykkedes ham at finde en temmelig ukendt fyr.
>
> http://www.haydenchristensen.nu/episodeii.shtml

Det var dog nok noget nær den ældste "nyhed" du der kom med......jeez....

Thomas

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 25-07-01 20:38

> Det var dog nok noget nær den ældste "nyhed" du der kom med......jeez....

Det havde jeg på fornemmelsen, men jeg husker kun noget om lange
tråde om Leonardo DiCapprio sux etc. og ikke noget om at der
rent faktisk var valgt en skuespiller.

Ukendte skuespillere er åbenbart ikke så sjove at svine til.

Mark

Fra : Mikkel Selsøe Sørens~

Dato : 25-07-01 22:31

"Mark Thomas Gazel" <mark@gazel.dk> wrote in message
> Ukendte skuespillere er åbenbart ikke så sjove at svine til.

Ville det ikke også, helt ærligt, være lidt mærkeligt? Hvordan kan man svine
en mand til man ikke kender?

Mikkel Selsøe Sørensen

Fra : Claus Nielsen

Dato : 25-07-01 22:57

>Ville det ikke også, helt ærligt, være lidt mærkeligt? Hvordan kan man svine
>en mand til man ikke kender?

Det er da let nok... dit svin! :)

Mvh, Claus Nielsen
--
e-mail: cnn@post6.tele.dk
homepage: http://home6.inet.tele.dk/cnn

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 26-07-01 00:28

"Mikkel Selsøe Sørensen" <selsoe@vip.cybercity.dk> wrote in message

> Ville det ikke også, helt ærligt, være lidt mærkeligt? Hvordan kan man
svine
> en mand til man ikke kender?

Nemt. Man kan svine ham til for *ikke* at være Leonardo DiCapprio, hvis
man hellere så ham i rollen. Sådanne tilsvininger forekommer ofte
her i gruppen.

Mark