Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Digicam med god macro ??
Fra : jagge

Dato : 11-11-08 21:37

Jeg vil gerne have nogle tips til digicams med rigtig god macro
funktion. Det må gerne være ældre modeller som kan findes brugt.

Hvad med canons G serie ? Prioritet 2 er at det skal være holdbart og så
hurtigt som muligt iforhold til fokus da jeg skal bruge det til at tage
billeder af objekter der flytter sig.

jeg skal kunne tage billeder af objekter på størrelse med en 1 krone og
de må gerne fylde filen så meget som muligt.

Hygge

Jakob

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 11-11-08 22:09

"jagge" skrev i en meddelelse
> Jeg vil gerne have nogle tips

Prøv i den rigtige gruppe, der hedder:

News:dk.fritid.foto.indkoeb

- den er beregnet til "hvad skal jeg købe" spørgsmål og der kan snildt være
andre, der har spurgt om noget lignende, hvis du kigger lidt tilbage i
gruppen..

Jan