MS Windows
briani 27239
Gem adgangskode
Fra : Kaj

Dato : 10-11-08 13:52

Hvor kan man slette en gemt adgangskode, som ikke skulle gemmes (glemt
at fjerne fluebenet)

Mvh

kaj

Fra : Jante

Dato : 11-11-08 02:56

"Kaj" skrev:

> Hvor kan man slette en gemt adgangskode, som ikke skulle gemmes (glemt
> at fjerne fluebenet)

Kig på: http://www.nirsoft.net/password_recovery_tools.html

/J

Fra : Per H

Dato : 11-11-08 09:19

God side

per

Fra : Ole Christiansen

Dato : 11-11-08 09:29

"Kaj" <kajmortensen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hvor kan man slette en gemt adgangskode, som ikke skulle gemmes (glemt
> at fjerne fluebenet)
>
> Mvh
>
> kaj

Hvis det er windows, mener jeg du kan skrive ny kode, og win spørger om at
det er den rigtige.

--
Ole

Fra : Lars E. P.

Dato : 11-11-08 10:01

Mon, 10 Nov 2008 12:52:20 -0800 (PST), skrev Kaj
<kajmortensen@hotmail.com> :

>Hvor kan man slette en gemt adgangskode, som ikke skulle gemmes (glemt
>at fjerne fluebenet)
>
>Mvh
>
>kaj

Hvis det er XP, så

Internetindstillinger > fanen Generelt > afsnit Browserdata > knap
Slet > afsnit Adgangskoder > knap Slet adgangskoder

Men derved bliver alle adgangskoder slettet!

Hilsen Lars