Simpel Web Editor (adam og eva)
Fra : Jesper

Dato : 08-11-08 22:49

Godaften i gruppen.

Lavede for 5 år siden en familie-hjemmeside, som jeg konstruerede i
Netscape Navigators 7.0 Composer modul.
Helt simpel site med tekst og billeder. Det har kørt upåklageligt siden.
Min kone har varetaget det meste af vedligeholdelsen og opdateringerne. Nu
fungerer Composerern desværre ikke mere. Mistænker den ikke er kompatibel
med vista....

Så vi skal bruge en ny simpel drag and drop web-editor. Den skal helst
være gratis og det må ikke tage for lang tid at sætte sig ind i den.
Nogle gode forslag ?

På forhånd tak

Jesper

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 08-11-08 23:00

Jesper skrev:

> Så vi skal bruge en ny simpel drag and drop web-editor. Den skal helst
> være gratis og det må ikke tage for lang tid at sætte sig ind i den.
> Nogle gode forslag ?

Du kan læse om Kompozer:

   http://kimludvigsen.dk/programmer-internet-kompozer.php

og der er link til download. Min ældste datter er glad for at
bruge den. Flere andre har udtalt sig positivt om den.

Jeg bruger ikke selv grafiske editorer, så jeg kender den ikke.

Kompozer hører til Mozilla-serien, så den er gratis og
OpenSource.

--
Bertel