Orientalerkillinger?
Fra : Ern Yoka

Dato : 25-07-01 12:14

Hej ng

Jeg ved godt at et indlæg som dette mere hører til i dk.privat.marked.dyr,
men da det er seriøse mennesker jeg mangler og ikke alle kattesælgerne på
ovennævte ng lader til at være det (gratis killinger.....) prøver jeg her
alligevel.

Altså: Vi er på udkig efter en orientalsk korthåret hankilling som selskab
til vores 16-årige siam, der lige har mistet sin næsten 19-årige onkel og
hovedpude.

Vi har (næsten) købt en abyssinierkilling, så der er ikke tale om at
killingen skal være alene med den gamle (som ikke véd han er så gammel, han
er stadig meget legesyg) men 2 killinger har det nu sjovere end en (og ER
sjovere end en )

Problemet er at vi ikke har kunnet finde nogen orientalere i bare
tilnærmelsesvis nærhed af Århus, hvor vi bor.

Altså: Har du eller kender du nogen som har orientalere til salg så sig
ENDELIG til!!! evt. direkte mail til mig på ernyoka@hotmail.com eller her i
gruppen

Vi venter spændte

Hilsner

Lisbeth, John og Bøv som går rundt og kalder og kalder og kalder på nogen at
lege med

Posted from [195.97.164.98] by way of f255.law11.hotmail.com [64.4.16.130]

Fra : Henrik Vejhe

Dato : 25-07-01 12:59

ernyoka@hotmail.com (Ern Yoka) wrote in

Du har selvfølgelig været en tur på Jyrak?

MvH
Henrik

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 25-07-01 13:24

> [...]
>
> Hilsner
>
> Lisbeth, John og Bøv som går rundt og kalder og kalder og kalder på nogen at

Hej lisbeth

Prøv at kigge her:

http://home3.inet.tele.dk/lesiambe/sok/

Der er orientalerkillinger til salg i Horsens. Jeg ved godt det ikke er lige
om hjørnet, men... DSO havde ikke nogen pt.

--
Mange hilsner fra Ann R + siamesersøstrene Donna og Ditte, der er helt
enige om, at alenekat, det _kan_ man bare ikke være!

Fra : Ern Yoka

Dato : 25-07-01 18:48

Som altid overvældes jeg af de hurtige svar her i gruppen. Det er rart at
være tilbage

Henrik, jo jeg HAR tjekket såvel jyrak- som daraks sider uden at finde den
rette.

Ann, den side du henviste til kendte jeg ikke, men nu skal vi til Horsens på
lørdag *stort smil* og se det lille pus, så må vi se om det (også dér)
bliver kærlighed ved første blik. Vi HAR sagt ja til en sølv-aby vi var ude
at se i går, så hvis alt går vel har vi snart 2 nye små ballademagere i
huset - jeg kan NÆSTEN ikke vente. Så håber jeg bare at Bøv synes det er
lisså god en idé som VI synes

Hilsen

Lisbeth

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 26-07-01 00:13

d. 25/07/01 19:47 skrev Ern Yoka på ernyoka@hotmail.com i artiklen
3b5f0673$0$31242$ba624c82@nntp01.dk.telia.net:

> [...]
> at se i går, så hvis alt går vel har vi snart 2 nye små ballademagere i
> huset - jeg kan NÆSTEN ikke vente. Så håber jeg bare at Bøv synes det er

Fedt! Det lyder bare godt! Jeg håber det lykkes. Jeg opdagede at DSO faktisk
alligevel har en rødspottet lille dame på killingelisten også - i 5320
Agedrup, hvor det så er i landet - ret skal være ret!
http://www.danbbs.dk/~dso/
Held og lykke med mislingejagten!
--
Mange hilsner fra Ann R

Fra : "Trine Stubbe Teglbj~

Dato : 26-07-01 08:50

In article <B7851F0A.BC2"Ann Rudbeck"
<ann_rudbeck@mac.com>nn_rudbeck@mac.com>, "Ann Rudbeck"
<ann_rudbeck@mac.com> wrote:

> [...]
> faktisk alligevel har en rødspottet lille dame på killingelisten også -
> i 5320 Agedrup, hvor det så er i landet - ret skal være ret!

   Agedrup ligger på Fyn nær Odense

/Trine.
What We Do in Life Echoes in Eternity.

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 26-07-01 12:37

d. 26/07/01 9:49 skrev Trine Stubbe Teglbjærg på snoe@nospam.dk i artiklen
Z5P77.473$lh7.43001@news010.worldonline.dk:

> In article <B7851F0A.BC2"Ann Rudbeck"
> <ann_rudbeck@mac.com>nn_rudbeck@mac.com>, "Ann Rudbeck"

> Agedrup ligger på Fyn nær Odense
>
> /Trine.
> What We Do in Life Echoes in Eternity.

Hvad man dog ikke kan lære her )
--
Mange hilsner fra Ann R

Fra : Mette B. Rahm

Dato : 29-07-01 01:42

Lige et enkelt måske dumt spørgsmål Men er aby'en ikke meget mere vild
end orientaleren er ??? Eller er de også nogle ballademagere

- Mette, der absolut ikke er klog på så mange andre racer end min egen

--
-----
Gillian's Norske Skovkatte

Fra : Ern Yoka

Dato : 29-07-01 08:55

Hej.

Nu har jeg indtil videre kun erfaring med orientalere/siamesere, men jeg vil
næsten ikke håbe at aby'er er MERE vilde *G* for så....
Men da vi nu mere eller mindre HAR bestemt os for én af hver, og de på nær 2
dage er lige gamle, kan vi jo sammenligne dem som de vokser op. iiiih...jeg
kan NÆSTEN ikke vente med at få dem hjem!!!

Hilsener
Lisbeth

Fra : Eva Schmidt

Dato : 29-07-01 09:58

Hej Lisbeth

Jeg kan godt forstå, du glæder dig til at få dine to dejlæige killinger
hjem. Jeg har selv en aby på 5 år, det er en pragtfuld kat, som du godt kan
glæde dig til!!

mvh Eva