Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Digital Billeder på DVD
Fra : Mogens Figen

Dato : 25-07-01 11:55

Kan der lade sig gøre at brænde digitale billeder
på sin computer. Og så vise dem på et en DVD som er tilsluttet mit fjernsyn.
Det kan jo lade sig gøre på computeren, men det skal være en stue
DVD/Fjernsyn
På forhånd tak
Mogens

Fra : Soren 'Disky' Reinke

Dato : 25-07-01 12:17

"Mogens Figen" <mfigen@post2.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
mit fjernsyn.
> Det kan jo lade sig gøre på computeren, men det skal være en

Med Nero Burning Rom (brænder software) kan du brænde still
billeder på VCD'ere med. Det virker fint og de kan afspilles i en
DVD.

--
With many Thanks

Soren ' Disky ' Reinke ICQ #1413069
http://www.disky-design.dk/fish

Fra : Mogens Figen

Dato : 25-07-01 12:33

Ok jeg har EASY brænder Program
Kan du forklarer lidt mere om VCD

Fra : Soren 'Disky' Reinke

Dato : 25-07-01 12:50

> Ok jeg har EASY brænder Program
> Kan du forklarer lidt mere om VCD

VCD er en video CD, normalt beregnet til film, men kan også
bruges til stil billeder.

Brug wizard i NERO, og vælg video cd, så kan du drag & drop de
billeder du ønsker at lave.

Jeg mener at den nyeste nero endda kan lægge musik på også, og
lave kataloger osv. (er dog ikke sikker)

Fra : Lasse Tørnkvist

Dato : 25-07-01 13:59

Hej Mogens prøv at se det her link: http://www.vcdhelper.com/easycd.htm

mvh
Lasse

Fra : U. Pedersen

Dato : 25-07-01 14:02

On Wed, 25 Jul 2001 12:54:40 +0200, "Mogens Figen"
<mfigen@post2.tele.dk> wrote:

> [...]
>på sin computer. Og så vise dem på et en DVD som er tilsluttet mit fjernsyn.
>Det kan jo lade sig gøre på computeren, men det skal være en stue

Jo da, du laver blot et fotoalbum næste gang du skal brænde en skive,
det kan lade sig gøre med winoncd.

U.P.
http://dk.photos.yahoo.com/luf123
http://users.cybercity.dk/~dsl23348/ (min legeplads)