Ulla Terkelsen / TV2 / Obama
Fra : Peter Heide

Dato : 05-11-08 05:12

Hvorfor skal hun opføre sig så lille-pige-glad-låget på TV2´s natlige
dækning af det amerikanske valg ?

Hun virker total åndssvag, når hun nærmest står og hopper, for at bringe sit
budskab videre.

At hendes sympati ( blandt alle de andre journalister ) er på Obama´s side,
er vel ok, men hun kunne måske ( bare) være en lille bitte smule mindre
partisk. Det virker sgu´ikke særligt profesionelt.

Fint at Obama vinder. Men McCain var heller ikke meget af en modstander; en
gammel veitnam-veteran der sikkert har været med til at kaste masser af
napalm ud over uskyldige mennesker, han kunne fand´me ikke vinde.

Fra : Eivind Kruise

Dato : 05-11-08 11:25

"Peter Heide" <pheide@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> side, er vel ok, men hun kunne måske ( bare) være en lille bitte smule
> mindre partisk. Det virker sgu´ikke særligt profesionelt.

Ja og Frank Esmann var i sin tid republikaner der svinede Clinton til, men
sådan er de der kommentatorer.

Fra : Martin Larsen

Dato : 05-11-08 12:07

"Eivind Kruise" <ek@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> "Peter Heide" <pheide@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> Ja og Frank Esmann var i sin tid republikaner der svinede Clinton til, men
> sådan er de der kommentatorer.

Sludremås

Fra : Nauclerus

Dato : 06-11-08 08:57

> [...]
> en gammel veitnam-veteran der sikkert har været med til at kaste masser af
> napalm ud over uskyldige mennesker, han kunne fand´me ikke vinde.

Kvindemennesket var jo bogstaveligt talt ved at opleve en spontan orgasme
som hun stod der og "savle smilede" over resultatet (havde hun begge hænder
på mikrofonen?)

Det er ikke en optræden jeg finder særlig klædelig for en journalist der
meget gerne skulle repræsentere nautralitet.

Allan Knaap

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 06-11-08 09:34

"Nauclerus" <nauclerus@msn.com> skrev i meddelelsen

> Det er ikke en optræden jeg finder særlig klædelig for en
> journalist der meget gerne skulle repræsentere nautralitet.

Hvorfor skulle hun dog det? Hun må vel også have en
opfattelse? Jeg hører da tit TV-journalister tale om andre
regeringsledere som værende "diktatorer" og det der er værre.
Men det er måske kun i orden hvis det drejer sig om
venstreorienterede regimers ledere?

Jeg går ud fra at du med ordet "nautralitet" mener
"neutralitet"?

Fra : Martin

Dato : 06-11-08 04:45

On 6 Nov., 09:34, "Arne H. Wilstrup" <n...@invalid.com> wrote:

> [...]
> Men det er måske kun i orden hvis det drejer sig om
> venstreorienterede regimers ledere?
>
> Jeg går ud fra at du med ordet "nautralitet" mener

Weizenheimer!!

Fra : Peter Heide

Dato : 06-11-08 18:56

> [...]
>>

> Kvindemennesket var jo bogstaveligt talt ved at opleve en spontan orgasme
> som hun stod der og "savle smilede" over resultatet (havde hun begge

he-he. jeg havde samme tanker om hende.

Fra : S. A. Thomsen

Dato : 06-11-08 19:39

On Thu, 6 Nov 2008 18:55:44 +0100, "Peter Heide" <pheide@ofir.dk>
wrote:

>he-he. jeg havde samme tanker om hende.

Hvilket siger en hel del mere om jer, end om hende....

Fra : Peter Heide

Dato : 06-11-08 22:26

"S. A. Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i meddelelsen

> Hvilket siger en hel del mere om jer, end om hende....

klap i....