Hooligan-kampsport istf. -vold
Fra : Bo Warming

Dato : 03-11-08 13:12

Hooligan-kampsport istf. -vold
Politiet klager over ikke at have mandskab til alle opgaverne og nævnervold
ved fodboldskampe.
Lad dem dog slås, men på en måde, så uskyldige ikke lider overlast.
Håndhæv maskeringsforbud ved straks at udtage maskerede, og når vold bryder
ud, så brug strømstødstave , knipler og peberspray til at trænge
slagsbrødrene op i en krog, og så snart fodboldsbanen kan ryddes efter
kampen, så placer lige store grupper af fans fra hvert hold , som har fået
deponeret knive/knojern/hårde våben og fyrværkeri, så det bliver kamp på
næver og spark.
Optag med mange kameraer og sælg rettighederne til TV og en ny sport er
opfundet, der måske kan udkonkurere traditionel sport.
De unge vil jo slås, så er dette ikke det mindste af to onder.?
Når de holdes under kameraerne og med gas gennes hen hvor overvågning er
perfekt og de får numre på
så kan man idømme bøder for at smide flasker forkerte stedet og lave
hærværk -
- og indkræve bøderne så effektivt som parkeringsbøder indkræves
Nogle vil mene, at man opfordrer til vold ved sådant arrangement - men "when
you cannot beat them,join them" ?

Fra : Martin Larsen

Dato : 03-11-08 14:28

"Bo Warming" <bwng@bwng.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> Optag med mange kameraer og sælg rettighederne til TV og en ny sport er
> opfundet, der måske kan udkonkurere traditionel sport.

God ide din filantrop, der giver tv-concepts gratis.
Går vi bare en 60-70 år tilbage i tiden var det normal gratis og folkelig
lørdagsunderholdning på kroen, når lukketide nærmede sig.

Vi kan genfinde denne forlystelse i John Wayne filmen North to Alaska.

Mvh
Martin

Fra : mr

Dato : 03-11-08 18:39

> Hooligan-kampsport istf. -vold
> Politiet klager over ikke at have mandskab til alle opgaverne og
> nævnervold ved fodboldskampe.
> Lad dem dog slås, men på en måde, så uskyldige ikke lider overlast.

JA, det er jo netop problemet. Hvotrdan vil du sikre at deres slagsmål ikke
går ud over uskyldige?

Fra : Bo Warming

Dato : 03-11-08 23:05

"mr" <mail@mail.dk> skrev i meddelelsen

> JA, det er jo netop problemet. Hvotrdan vil du sikre at deres slagsmål
> ikke går ud over uskyldige?

Som jeg skriver - giv dem fodboldbanen a slås på
efer kampen er forbi vedr fodbold