Fysik-tråd , politisk svar til Martin Lars~
Fra : Bo Warming

Dato : 29-10-08 04:06

"Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> skrev i meddelelsen
news:49047f8c$0$90275$14726298@news.sunsite.dk...
> "Bertel Lund Hansen" <unospamo@lundhansen.dk> skrev i meddelelsen

> Dopplereffekten for lyd er givet ved:
>
> f'=f (c +/- o)/(c -/+ u) , hvor o er observatør, u er lydkilde, (første
> tegn bruges når de nærmes)

MartinLarsen elsker fremmedord
Jeg elsker at være glistrupsk og undgå dem når de ikke øger forståelsen af
trådstartsemnet

Tilsvarende bør nøgterne debatører opponere imod at dopplereffekt indblandes
i om lydgiver i en kasse bliver mindre energiafgivende ved at bølgelængde
øges.

Det er vist en petitesse om benyttet apparatur -og fremskridtsideologer bør
gå imod at fysik-emnet udvides med et nyt emne

Politiske bevilginger slår aldrig til fordi fysikere altid udvider emnet for
at skabe job til vennerne

Aldrig svarer de kort på need-to-know basis

Altid skal de blære sig med noget pjat de OGSÅ lærte under studiet

Gode lærere straffer eleven for at skrive unødvendigt langt om et bundet
emne - et problem jeg kæmper imod med mig selv! Hov der begik jeg samme fejl
og gik efter ikke kun bold men også mig selv=mand
Men vil man læses og få svar på dk.politik skal man gå efter manden og "hyle
som de ulve man er iblandt" ! Humor er svær uden ad hominem

Fra : Martin Larsen

Dato : 29-10-08 11:55

"Bo Warming" <bwng@bwng.dk> skrev i meddelelsen

> Gode lærere straffer eleven for at skrive unødvendigt langt om et bundet
> emne - et problem jeg kæmper imod med mig selv! Hov der begik jeg samme
> fejl og gik efter ikke kun bold men også mig selv=mand

Fine words and an insinuating appearance are seldom associated with true
virtue.

> Men vil man læses og få svar på dk.politik skal man gå efter manden og
> "hyle som de ulve man er iblandt" ! Humor er svær uden ad hominem

If the scholar be not grave, he will not call forth any veneration, and his
learning will not be solid.

Analects by Confucius

Mvh
Martin