/ Forside / Interesser / Andre interesser / Politik / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Politik
#NavnPoint
vagnr 20140
molokyle 5006
Kaptajn-T.. 4653
granner01 2856
jqb 2594
3773 2444
o.v.n. 2373
Nordsted1 2327
creamygirl 2320
10  ans 2208
Ballade på Christiania
Fra : Kim Larsen


Dato : 28-10-08 11:35

Et hus er blevet revet ned på Christiania. Dette er sket fordi opførslen af
huset var ulovlig. Igen et resultat af den idiotiske intolerante
lorteregerings såkaldte normalisering af Christiania. Omfattende
demonstrationer er nu ved at blive etableret så det kunne lige pt. se ud til
at blive en heftig tirsdag for politiet.

Pudsigt at den såkaldte liberale regering er noget af det mest
frihedsbegrænsende der er set i nyere tid.

Link 1: http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/kriminalitet/2008/10/28/081805.htm

Link 2: http://ekstrabladet.dk/112/article1076156.ece

Link 3: http://www.bt.dk/article/20081028/nyheder/81028018/

Link 4: http://politiken.dk/indland/article589168.ece

--
Kim Larsen
Socialist, republikaner, atomkraftmodstander og kritisk EU-tilhænger
Tag et kig på: http://dokusiden.frac.dk/ground69.htm
Genstart Danmark, stem socialistisk. E-mail: kl2607@gmail.com




 
 
Frank (28-10-2008)
Kommentar
Fra : Frank


Dato : 28-10-08 13:52

Hej

"Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> skrev i meddelelsen
news:2WBNk.117337$xU3.60556@newsfe19.ams2...
> Et hus er blevet revet ned på Christiania. Dette er sket fordi opførslen
> af huset var ulovlig.

Det er jo ikke rigtigt.

Fra dit første link:

"Af en pressemeddelelse fra Slots- og Ejendomsstyrelsen fremgår det, at det
hus, der skal fjernes, er en tilbygning til et hus på den fredede del af
Christiania.

Tilbygningen skal væk, fordi den overtræder fredningslovgivningen og
christianialoven. Samtidig udsætter fogedretten med politiets hjælp
beboeren, som har boet i bygningen i strid med christianialoven."

Så der der fjernes er ikke et hus, men en ulovligt opført 1. sal.

> Igen et resultat af den idiotiske intolerante lorteregerings såkaldte
> normalisering af Christiania.

Du har ret - en normalisering af Christiania er ikke mulig - en total
rydning må derfor være svaret.

> Omfattende demonstrationer er nu ved at blive etableret så det kunne lige
> pt. se ud til at blive en heftig tirsdag for politiet.

Demonstrationerne vil naturligvis være fredelige.

Og hvis ikke er det ikke en frygt for vold der skal afholde politiet i at
bringe ulovligheder, som f.eks. luksusbyggeri på Christiania, til ophør.

Mvh
Frank


Kim Larsen (28-10-2008)
Kommentar
Fra : Kim Larsen


Dato : 28-10-08 14:42

"Frank" <frank@nosmap.dk> skrev i en meddelelse
news:ba2e2$49070b01$57ef47a4$26251@news.nal-medienet.dk
> Hej
>
> "Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> skrev i meddelelsen
> news:2WBNk.117337$xU3.60556@newsfe19.ams2...
>> Et hus er blevet revet ned på Christiania. Dette er sket fordi
>> opførslen af huset var ulovlig.
>
> Det er jo ikke rigtigt.
>
> Fra dit første link:
>
> "Af en pressemeddelelse fra Slots- og Ejendomsstyrelsen fremgår det,
> at det hus, der skal fjernes, er en tilbygning til et hus på den
> fredede del af Christiania.
>
> Tilbygningen skal væk, fordi den overtræder fredningslovgivningen og
> christianialoven. Samtidig udsætter fogedretten med politiets hjælp
> beboeren, som har boet i bygningen i strid med christianialoven."
>
> Så der der fjernes er ikke et hus, men en ulovligt opført 1. sal.
>
>> Igen et resultat af den idiotiske intolerante lorteregerings såkaldte
>> normalisering af Christiania.
>
> Du har ret - en normalisering af Christiania er ikke mulig - en total
> rydning må derfor være svaret.

Det kunne være man skulle rydde Christiansborg i stedet for (ment i sjov),
der foregår mere "lort" derinde end på Christiania. Jeg kan ikke fordrage
den intolerante politik regeringen er et udtryk for.

>> Omfattende demonstrationer er nu ved at blive etableret så det kunne
>> lige pt. se ud til at blive en heftig tirsdag for politiet.
>
> Demonstrationerne vil naturligvis være fredelige.

Lige så fredelig som politiet når de går amok som for eksempel når de sender
civilklædte betjente ind i en demonstration for at sætte lidt gang i den ?
Gad egentlig vide om politiet har tal på mange gange de har lavet det
nummer, nååårrrh nej, det er nok ikke officielt, ha ha ha... Ligesom dengang
hvor et par civilklædte politifjolser overtrådte maskeforbudet ved en
demonstration for at lave ballade. De fik vist bare en skideballe men de
burde vel være blevet fyret omgående med 5 minutter til at rydde
skrivebordet.

--
Kim Larsen
Socialist, republikaner, atomkraftmodstander og kritisk EU-tilhænger
Tag et kig på: http://dokusiden.frac.dk/ground69.htm
Genstart Danmark, stem socialistisk. E-mail: kl2607@gmail.com



Ukendt (28-10-2008)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 28-10-08 18:35

>> Demonstrationerne vil naturligvis være fredelige.
>
> Lige så fredelig som politiet når de går amok som for eksempel når de sender
> civilklædte betjente ind i en demonstration for at sætte lidt gang i den ?
> Gad egentlig vide om politiet har tal på mange gange de har lavet det
> nummer, nååårrrh nej, det er nok ikke officielt, ha ha ha... Ligesom dengang
> hvor et par civilklædte politifjolser overtrådte maskeforbudet ved en
> demonstration for at lave ballade. De fik vist bare en skideballe men de
> burde vel være blevet fyret omgående med 5 minutter til at rydde
> skrivebordet.

Jeg har i dag kl. 18 været på Christianshavns Torv på vej hjem fra
Metroen. Jeg hørte en gruppe "demonstranters" samtale. Det eneste, de
var interesseret i, var slagsmål med politiet. De var "iført" poser med
øl og kamphunde i snor. Politibetjente? Den skal man vist være
socialist og republikaner for at tro på.

--
nm


vvv (28-10-2008)
Kommentar
Fra : vvv


Dato : 28-10-08 19:02


"Niels Moesgaard" skrev i meddelelsen
news:49074d51$0$56790$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

>
> Jeg har i dag kl. 18 været på Christianshavns Torv på vej hjem fra
> Metroen. Jeg hørte en gruppe "demonstranters" samtale. Det eneste, de var
> interesseret i, var slagsmål med politiet. De var "iført" poser med øl og
> kamphunde i snor.

Kamphunde i snor? så var det nogen meget usædvanlige demonstranter du er
rendt ind i. Om det har været politi skal jeg ikke kunne sige, men de er
faldet noget ud fra den gængse christiania/unger demonstrant.

>Politibetjente? Den skal man vist være socialist og republikaner for at tro
>på.
>
En ting er socialister, dem er man jo vandt til at der er mange fordomme om
i denne gruppe. Men republikanere??? Er det nu også forkert at være det?

vv



Ukendt (28-10-2008)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 28-10-08 19:14

On 2008-10-28 19:01:54 +0100, "vvv" <?@?> said:

>
> "Niels Moesgaard" skrev i meddelelsen
> news:49074d51$0$56790$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>
>>
>> Jeg har i dag kl. 18 været på Christianshavns Torv på vej hjem fra
>> Metroen. Jeg hørte en gruppe "demonstranters" samtale. Det eneste, de
>> var interesseret i, var slagsmål med politiet. De var "iført" poser med
>> øl og kamphunde i snor.
>
> Kamphunde i snor? så var det nogen meget usædvanlige demonstranter du
> er rendt ind i. Om det har været politi skal jeg ikke kunne sige, men
> de er faldet noget ud fra den gængse christiania/unger demonstrant.

Jeg ved ikke, hvad en gængs Christiania/unger demonstrant er. Jeg var -
mod min vilje - omringet af 15-20 voldsmænd i et minuts tid, mens jeg
ventede på grønt lys. Deres samtale handlede om, hvor de skulle placere
sig, for at komme i slagsmål med politiet. Tror du, det er beboere fra
Christiania? Det er ikke min opfattelse af christianitter, og jeg har
trods alt boet på Christianshavn i 20 år.

>
>> Politibetjente? Den skal man vist være socialist og republikaner for at tro på.
>>
> En ting er socialister, dem er man jo vandt til at der er mange
> fordomme om i denne gruppe. Men republikanere??? Er det nu også forkert
> at være det?

Nej, nej. Det var bare en kommentar til skribentens patetiske signatur.

--
nm


Kim Larsen (28-10-2008)
Kommentar
Fra : Kim Larsen


Dato : 28-10-08 19:18

<Niels Moesgaard> skrev i en meddelelse
news:49075664$0$56787$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk

>> Men republikanere??? Er det nu også
>> forkert at være det?
>
> Nej, nej. Det var bare en kommentar til skribentens patetiske
> signatur.

Hvad er der patetisk ved det ? Det er da sådan nogle som dig som gider at
betale til noget så idiotisk som kongehuset som er patetiske.

--
Kim Larsen
Socialist, republikaner, atomkraftmodstander og kritisk EU-tilhænger
Tag et kig på: http://dokusiden.frac.dk/ground69.htm
Genstart Danmark, stem socialistisk. E-mail: kl2607@gmail.com



vvv (28-10-2008)
Kommentar
Fra : vvv


Dato : 28-10-08 19:18


"Niels Moesgaard" skrev i meddelelsen
news:49075664$0$56787$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> On 2008-10-28 19:01:54 +0100, "vvv" <?@?> said:
>
>>
>> "Niels Moesgaard" skrev i meddelelsen
>> news:49074d51$0$56790$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>>
>>>
>>> Jeg har i dag kl. 18 været på Christianshavns Torv på vej hjem fra
>>> Metroen. Jeg hørte en gruppe "demonstranters" samtale. Det eneste, de
>>> var interesseret i, var slagsmål med politiet. De var "iført" poser med
>>> øl og kamphunde i snor.
>>
>> Kamphunde i snor? så var det nogen meget usædvanlige demonstranter du er
>> rendt ind i. Om det har været politi skal jeg ikke kunne sige, men de er
>> faldet noget ud fra den gængse christiania/unger demonstrant.
>
> Jeg ved ikke, hvad en gængs Christiania/unger demonstrant er. Jeg var -
> mod min vilje - omringet af 15-20 voldsmænd i et minuts tid, mens jeg
> ventede på grønt lys. Deres samtale handlede om, hvor de skulle placere
> sig, for at komme i slagsmål med politiet. Tror du, det er beboere fra
> Christiania? Det er ikke min opfattelse af christianitter, og jeg har
> trods alt boet på Christianshavn i 20 år.
>
Nej jeg tror ikke det er christianitter, og jeg aner ikke hvem de så er, det
lyder bare ikke som de gængse typer af demonstranter, og nej, de lyder
heller ikke til at have været særligt fikse.

>>> Politibetjente? Den skal man vist være socialist og republikaner for at
>>> tro på.
>>>
>> En ting er socialister, dem er man jo vandt til at der er mange fordomme
>> om i denne gruppe. Men republikanere??? Er det nu også forkert at være
>> det?
>
> Nej, nej. Det var bare en kommentar til skribentens patetiske signatur.
>
Nå OK, jeg tænkte ikke lige over at det var KL du svarede på.


Tony (28-10-2008)
Kommentar
Fra : Tony


Dato : 28-10-08 23:47


<Niels Moesgaard> skrev i en meddelelse
>
> Nej, nej. Det var bare en kommentar til skribentens patetiske signatur.
>

Ta' dig ikke af KLaphattens signatur, den skifter som vinden blæser.
Før deres Guru Villy Snorkedal Vendekåbe ændrede holdning mht. EU, hed
signaturen ''EUmodstander''

Og nu, ''Kritisk-EU- modstander''

Vorherre bevares en KLaphat.

Tony



Bo Warming (29-10-2008)
Kommentar
Fra : Bo Warming


Dato : 29-10-08 02:39

"Tony" <tonycarpediem@invalid.dk> skrev i meddelelsen
news:4907964c$0$90272$14726298@news.sunsite.dk...
>
> <Niels Moesgaard> skrev i en meddelelse
>>
>> Nej, nej. Det var bare en kommentar til skribentens patetiske signatur.

Politi og deres modstandere på Christiania skal levere oprørsunderholdning
så TV har noget at vise

Men for de der berøres direkte af den borgerkrig det er tæt ved, er
justitsministeriet en bølle - jeg har oplevet det på mit hus


Martin Larsen (28-10-2008)
Kommentar
Fra : Martin Larsen


Dato : 28-10-08 21:47

"vvv" <?@?> skrev i meddelelsen
news:49075395$0$56770$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>
> En ting er socialister, dem er man jo vandt til at der er mange fordomme
> om i denne gruppe. Men republikanere??? Er det nu også forkert at være
> det?
>


Jeg er ikke stødt på fordomme om socialister her. De er såmænd ikke meget
værre end nazi'er.

Mvh
Martin


Bo Warming (29-10-2008)
Kommentar
Fra : Bo Warming


Dato : 29-10-08 02:54

"Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> skrev i meddelelsen
news:49077a30$0$90265$14726298@news.sunsite.dk...
> "vvv" <?@?> skrev i meddelelsen
> news:49075395$0$56770$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>>
>> En ting er socialister, dem er man jo vandt til at der er mange fordomme
>> om i denne gruppe. Men republikanere??? Er det nu også forkert at være
>> det?
>>
>
>
> Jeg er ikke stødt på fordomme om socialister her. De er såmænd ikke meget
> værre end nazi'er.

Når nazi-TYPER kædes til vold som vedr attentatforsøg mod Obama i USA igår,
er det oftest RENT OPDIGT

Når socialister ildspåsåtter og bruger livsfarligt kasteskyts er det ÆGTE
BORGERKRIG


Frank (29-10-2008)
Kommentar
Fra : Frank


Dato : 29-10-08 12:25

Hej

"Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> skrev i en meddelelse
news:AEENk.17061$Gi4.12877@newsfe03.ams2...

> Det kunne være man skulle rydde Christiansborg i stedet for (ment i sjov),

Den mulighed er der mindst hver 4. år.

Senest 13. november 2007 hvor AFR for 3. gang fik et flertal bag sig.

> der foregår mere "lort" derinde end på Christiania. Jeg kan ikke fordrage
> den intolerante politik regeringen er et udtryk for.

Den faste og fair politik på udlændigeområdet stor set hele folketinget står
bag er vel ikke hvad du betegner som intolerant?

Hvad er det så?

Mvh
Frank



Kim Larsen (29-10-2008)
Kommentar
Fra : Kim Larsen


Dato : 29-10-08 21:50

"Frank" <frank@nosmap.dk> skrev i en meddelelse
news:4908481a$0$56796$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk
> Hej
>
> "Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> skrev i en meddelelse
> news:AEENk.17061$Gi4.12877@newsfe03.ams2...
>
>> Det kunne være man skulle rydde Christiansborg i stedet for (ment i
>> sjov),
>
> Den mulighed er der mindst hver 4. år.
>
> Senest 13. november 2007 hvor AFR for 3. gang fik et flertal bag sig.
>
>> der foregår mere "lort" derinde end på Christiania. Jeg kan ikke
>> fordrage den intolerante politik regeringen er et udtryk for.
>
> Den faste og fair politik på udlændigeområdet stor set hele
> folketinget står bag er vel ikke hvad du betegner som intolerant?
>
> Hvad er det så?

Hvad tror du selv ?

--
Kim Larsen
Socialist, republikaner, atomkraftmodstander og kritisk EU-tilhænger
Tag et kig på: http://dokusiden.frac.dk/ground69.htm
Genstart Danmark, stem socialistisk. E-mail: kl2607@gmail.com



vvv (29-10-2008)
Kommentar
Fra : vvv


Dato : 29-10-08 22:14


"Frank" <frank@nosmap.dk> skrev i meddelelsen
news:4908481a$0$56796$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> Hej
>
> "Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> skrev i en meddelelse
> news:AEENk.17061$Gi4.12877@newsfe03.ams2...
>
>> Det kunne være man skulle rydde Christiansborg i stedet for (ment i
>> sjov),
>
> Den mulighed er der mindst hver 4. år.
>
> Senest 13. november 2007 hvor AFR for 3. gang fik et flertal bag sig.
>
>> der foregår mere "lort" derinde end på Christiania. Jeg kan ikke fordrage
>> den intolerante politik regeringen er et udtryk for.
>
> Den faste og fair politik på udlændigeområdet stor set hele folketinget
> står bag er vel ikke hvad du betegner som intolerant?

Er det ikke en smule plat at viderebringe spindoktornes udtryk herinde? Fast
og fair i min røv. Kan du li udlændingepolitikken, fint nok, men tal dog
dansk i stedet for det spin-pis..

vv



Tony (29-10-2008)
Kommentar
Fra : Tony


Dato : 29-10-08 23:39


"vvv" <?@?> skrev i en meddelelse
news:4908d205$0$56791$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>
> "Frank" <frank@nosmap.dk> skrev i meddelelsen
> news:4908481a$0$56796$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>> Hej
>>
>> "Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> skrev i en meddelelse
>> news:AEENk.17061$Gi4.12877@newsfe03.ams2...
>>
>>> Det kunne være man skulle rydde Christiansborg i stedet for (ment i
>>> sjov),
>>
>> Den mulighed er der mindst hver 4. år.
>>
>> Senest 13. november 2007 hvor AFR for 3. gang fik et flertal bag sig.
>>
>>> der foregår mere "lort" derinde end på Christiania. Jeg kan ikke
>>> fordrage den intolerante politik regeringen er et udtryk for.
>>
>> Den faste og fair politik på udlændigeområdet stor set hele folketinget
>> står bag er vel ikke hvad du betegner som intolerant?
>
> Er det ikke en smule plat at viderebringe spindoktornes udtryk herinde?
> Fast og fair i min røv. Kan du li udlændingepolitikken, fint nok, men tal
> dog dansk i stedet for det spin-pis..

Kald det hva' du vil, manden har jo ret hele vejen igennem, om du ka' li'
det eller ej.

Tony



vvv (30-10-2008)
Kommentar
Fra : vvv


Dato : 30-10-08 19:08


"Tony" <tonycarpediem@invalid.dk> skrev i meddelelsen
news:4908e5f4$0$90272$14726298@news.sunsite.dk...
>
> "vvv" <?@?> skrev i en meddelelse
> news:4908d205$0$56791$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>>
>> "Frank" <frank@nosmap.dk> skrev i meddelelsen
>> news:4908481a$0$56796$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>>> Hej
>>>
>>> "Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> skrev i en meddelelse
>>> news:AEENk.17061$Gi4.12877@newsfe03.ams2...
>>>
>>>> Det kunne være man skulle rydde Christiansborg i stedet for (ment i
>>>> sjov),
>>>
>>> Den mulighed er der mindst hver 4. år.
>>>
>>> Senest 13. november 2007 hvor AFR for 3. gang fik et flertal bag sig.
>>>
>>>> der foregår mere "lort" derinde end på Christiania. Jeg kan ikke
>>>> fordrage den intolerante politik regeringen er et udtryk for.
>>>
>>> Den faste og fair politik på udlændigeområdet stor set hele folketinget
>>> står bag er vel ikke hvad du betegner som intolerant?
>>
>> Er det ikke en smule plat at viderebringe spindoktornes udtryk herinde?
>> Fast og fair i min røv. Kan du li udlændingepolitikken, fint nok, men
>> tal dog dansk i stedet for det spin-pis..
>
> Kald det hva' du vil, manden har jo ret hele vejen igennem, om du ka' li'
> det eller ej.
>
Ret i hvad?

vv


Bo Warming (31-10-2008)
Kommentar
Fra : Bo Warming


Dato : 31-10-08 03:56

"vvv" <?@?> skrev i en meddelelse
news:4909f804$0$56774$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>
> "Tony" <tonycarpediem@invalid.dk> skrev i meddelelsen
> news:4908e5f4$0$90272$14726298@news.sunsite.dk...
>>
>> "vvv" <?@?> skrev i en meddelelse
>> news:4908d205$0$56791$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>>>
>>> "Frank" <frank@nosmap.dk> skrev i meddelelsen
>>> news:4908481a$0$56796$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>>>> Hej
>>>>
>>>> "Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> skrev i en meddelelse
>>>> news:AEENk.17061$Gi4.12877@newsfe03.ams2...
>>>>
>>>>> Det kunne være man skulle rydde Christiansborg i stedet for (ment i
>>>>> sjov),

Kan vi håbe på noget bedre end at tyveknægtene om et par år kommer til at
betale renter og afdrag og ejendomsskatter for at bo i "fristaden" hvis
nærheds kvaliteter kun overgåes af brokvartererne?



vvv (29-10-2008)
Kommentar
Fra : vvv


Dato : 29-10-08 22:15


"Frank" <frank@nosmap.dk> skrev i meddelelsen
news:4908481a$0$56796$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> Hej
>
> "Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> skrev i en meddelelse
> news:AEENk.17061$Gi4.12877@newsfe03.ams2...
>
>> Det kunne være man skulle rydde Christiansborg i stedet for (ment i
>> sjov),
>
> Den mulighed er der mindst hver 4. år.
>
> Senest 13. november 2007 hvor AFR for 3. gang fik et flertal bag sig.
>
Ja, utroligt nok..
Og når demokratiet ændre sig til et flertalsdiktatur, så er en smule oprør
ikke helt af vejen.

vv


Tony (29-10-2008)
Kommentar
Fra : Tony


Dato : 29-10-08 23:43


"vvv" <?@?> skrev i en meddelelse
news:4908d252$0$56774$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>
> "Frank" <frank@nosmap.dk> skrev i meddelelsen
> news:4908481a$0$56796$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>> Hej
>>
>> "Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> skrev i en meddelelse
>> news:AEENk.17061$Gi4.12877@newsfe03.ams2...
>>
>>> Det kunne være man skulle rydde Christiansborg i stedet for (ment i
>>> sjov),
>>
>> Den mulighed er der mindst hver 4. år.
>>
>> Senest 13. november 2007 hvor AFR for 3. gang fik et flertal bag sig.
>>
> Ja, utroligt nok..
> Og når demokratiet ændre sig til et flertalsdiktatur, så er en smule oprør
> ikke helt af vejen.

Dream on.

Heldigvis er der stadig flere intelligente end idioter, som har stemmeret
her i landet.

Tony



Bo Warming (30-10-2008)
Kommentar
Fra : Bo Warming


Dato : 30-10-08 00:29

>> Og når demokratiet ændre sig til et flertalsdiktatur, så er en smule
>> oprør ikke helt af vejen.

Dansk flertalsdikttur rummer tolerance

Vil muslimsk flertalsdiktatur over os vantro
HAVE SAMME KVALITET ?


Kim2000 (28-10-2008)
Kommentar
Fra : Kim2000


Dato : 28-10-08 18:18


"Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> skrev i en meddelelse
news:2WBNk.117337$xU3.60556@newsfe19.ams2...
> Et hus er blevet revet ned på Christiania. Dette er sket fordi opførslen
> af huset var ulovlig. Igen et resultat af den idiotiske intolerante

Så når en millionær bygger et hus på et fredet stykke jord, så skal han
heller ikke rive det ned igen?



Bo Warming (29-10-2008)
Kommentar
Fra : Bo Warming


Dato : 29-10-08 01:23

"Kim2000" <kim2000@surfer.dk> skrev i meddelelsen
news:49074952$0$15885$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>
> "Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> skrev i en meddelelse
> news:2WBNk.117337$xU3.60556@newsfe19.ams2...
>> Et hus er blevet revet ned på Christiania. Dette er sket fordi opførslen
>> af huset var ulovlig. Igen et resultat af den idiotiske intolerante
>
> Så når en millionær bygger et hus på et fredet stykke jord, så skal han
> heller ikke rive det ned igen?

I nuværende undtagelsestilstand bør politi kun se på vold, tyveri, tyvsk
storbedrag
og huse kan kun ryddes væk af dem, hvis de stopper trafikken

Tunede knallerter bær være skolelærersag, ikke politisag nu - for
borgerkrigen er startet.

Ungdomshus var generalprøve, Christiania er optrapning

Ingen journalist spør Brian eller Torsten Hesselholdt om tuning ikke kan
vente et år?


vvv (28-10-2008)
Kommentar
Fra : vvv


Dato : 28-10-08 18:58


"Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> skrev i meddelelsen
news:2WBNk.117337$xU3.60556@newsfe19.ams2...
> Et hus er blevet revet ned på Christiania. Dette er sket fordi opførslen
> af huset var ulovlig. Igen et resultat af den idiotiske intolerante
> lorteregerings såkaldte normalisering af Christiania. Omfattende
> demonstrationer er nu ved at blive etableret så det kunne lige pt. se ud
> til at blive en heftig tirsdag for politiet.
>
> Pudsigt at den såkaldte liberale regering er noget af det mest
> frihedsbegrænsende der er set i nyere tid.
>
> Link 1:
> http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/kriminalitet/2008/10/28/081805.htm
>
> Link 2: http://ekstrabladet.dk/112/article1076156.ece
>
> Link 3: http://www.bt.dk/article/20081028/nyheder/81028018/
>
> Link 4: http://politiken.dk/indland/article589168.ece
>
Det sjove er at de hele tiden ævler løs om at politiet mangler resourser til
både det ene og det andet, ja de har dårligt tid til at tage telefonen.
Men når der skal ryddes en skurvogn på Staden, så har de pludselig
ubegrænsede resourser og kan sagtens stille med flere 100 mand plus dem som
skal bruges på den forventlige ballade i dagende efter.

vv




vvv (28-10-2008)
Kommentar
Fra : vvv


Dato : 28-10-08 19:15



> Det sjove er at de hele tiden ævler løs om at politiet mangler resourser
> til både det ene og det andet, ja de har dårligt tid til at tage
> telefonen.
> Men når der skal ryddes en skurvogn på Staden, så har de pludselig
> ubegrænsede resourser og kan sagtens stille med flere 100 mand plus dem
> som skal bruges på den forventlige ballade i dagende efter.
>
I øvrigt er det igen en Jarlov der er på banen, gad vide om de i den familie
bare ikke kan klare tanken om folk der stikker ud fra normalen, og så her
delt ungeren og staden imellem sig.

vv


Jesper (28-10-2008)
Kommentar
Fra : Jesper


Dato : 28-10-08 19:38

"vvv" <?@?> wrote:

> > Det sjove er at de hele tiden ævler løs om at politiet mangler resourser
> > til både det ene og det andet, ja de har dårligt tid til at tage
> > telefonen.
> > Men når der skal ryddes en skurvogn på Staden, så har de pludselig
> > ubegrænsede resourser og kan sagtens stille med flere 100 mand plus dem
> > som skal bruges på den forventlige ballade i dagende efter.
> >
> I øvrigt er det igen en Jarlov der er på banen, gad vide om de i den familie
> bare ikke kan klare tanken om folk der stikker ud fra normalen, og så her
> delt ungeren og staden imellem sig.
>
> vv

Naturligvis kan de det. Bare de selv betaler for det. Kyl de rådne
lorteunger ud af det ny autnomhus.
--
Jesper
A dollar in aid to the third world not spend on
family planning is a dollar wasted!
htp://theextract.blogspot.com/

Jesper (28-10-2008)
Kommentar
Fra : Jesper


Dato : 28-10-08 19:37

"vvv" <?@?> wrote:

> "Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> skrev i meddelelsen
> news:2WBNk.117337$xU3.60556@newsfe19.ams2...
> > Et hus er blevet revet ned på Christiania. Dette er sket fordi opførslen
> > af huset var ulovlig. Igen et resultat af den idiotiske intolerante
> > lorteregerings såkaldte normalisering af Christiania. Omfattende
> > demonstrationer er nu ved at blive etableret så det kunne lige pt. se ud
> > til at blive en heftig tirsdag for politiet.
> >
> > Pudsigt at den såkaldte liberale regering er noget af det mest
> > frihedsbegrænsende der er set i nyere tid.
> >
> > Link 1:
> > http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/kriminalitet/2008/10/28/081805.htm
> >
> > Link 2: http://ekstrabladet.dk/112/article1076156.ece
> >
> > Link 3: http://www.bt.dk/article/20081028/nyheder/81028018/
> >
> > Link 4: http://politiken.dk/indland/article589168.ece
> >
> Det sjove er at de hele tiden ævler løs om at politiet mangler resourser til
> både det ene og det andet, ja de har dårligt tid til at tage telefonen.
> Men når der skal ryddes en skurvogn på Staden, så har de pludselig
> ubegrænsede resourser og kan sagtens stille med flere 100 mand plus dem som
> skal bruges på den forventlige ballade i dagende efter.
>
> vv

Ja, derfor burde de rationalisere politiets tid ved at jævne /hele/
Christiania med jorden på én gang, så er der ikke flere problemer med
det!
--
Jesper
A dollar in aid to the third world not spend on
family planning is a dollar wasted!
htp://theextract.blogspot.com/

Bo Warming (29-10-2008)
Kommentar
Fra : Bo Warming


Dato : 29-10-08 03:12

"Jesper" <spambuster@users.toughguy.net> skrev i meddelelsen
news:1ipjd4a.x4cxq4aci8z0N%spambuster@users.toughguy.net...

>> Det sjove er at de hele tiden ævler løs om at politiet mangler resourser
>> til
>> både det ene og det andet, ja de har dårligt tid til at tage telefonen.
>> Men når der skal ryddes en skurvogn på Staden, så har de pludselig
>> ubegrænsede resourser og kan sagtens stille med flere 100 mand plus dem
>> som
>> skal bruges på den forventlige ballade i dagende efter.
> Ja, derfor burde de rationalisere politiets tid ved at jævne /hele/
> Christiania med jorden på én gang, så er der ikke flere problemer med
> det!

Siden 1971 har den såkaldte fristad været TYVEGODS

Godt at nu skyder med giftgas der når ind i husene

Nu trættes aktivisterne og når retssag fra Slots og Ejendomsstyrelsen er de
måske for stenede til at gøre modstand imod en endelig returnering af det
stjålne til ejer dvs til dig og mig = staten


Hans Joergensen (29-10-2008)
Kommentar
Fra : Hans Joergensen


Dato : 29-10-08 12:21

Jesper wrote:
> Ja, derfor burde de rationalisere politiets tid ved at jævne /hele/
> Christiania med jorden på én gang, så er der ikke flere problemer med
> det!

Lige præcis, lige som der ikke var flere problemer med
Ungdomshuset's brugere da først Ungdomshuset blev ryddet.

// Hans
--
....

Frank (29-10-2008)
Kommentar
Fra : Frank


Dato : 29-10-08 13:14

Hej

"Hans Joergensen" <haj@enterprise-server.dk> skrev i en meddelelse
news:slrngggkg1.kph.haj@pluto.bananas.dk...

> Lige præcis, lige som der ikke var flere problemer med
> Ungdomshuset's brugere da først Ungdomshuset blev ryddet.

Det ebbede jo relativt hurtigt ud.

Og nu hvor der er åbnet et værested under ledelse af Jagtvej 69 fonden er
der nu mulighed for at bistå med den relavante socialpædagogiske indsats
overfor de tidligere brugere af Jagtvej 69.

Mvh
Frank



Hans Joergensen (29-10-2008)
Kommentar
Fra : Hans Joergensen


Dato : 29-10-08 12:52

Frank wrote:
>> Lige præcis, lige som der ikke var flere problemer med
>> Ungdomshuset's brugere da først Ungdomshuset blev ryddet.
> Det ebbede jo relativt hurtigt ud.

Det gjorde det da overhoved ikke?

Og vær så i øvrigt opmærksom på at der er omkring 10 gange så mange
der bruger Christiania.

// Hans
--
....

Bo Warming (29-10-2008)
Kommentar
Fra : Bo Warming


Dato : 29-10-08 16:05

"Hans Joergensen" <haj@enterprise-server.dk> skrev i meddelelsen
news:slrngggmal.kph.haj@pluto.bananas.dk...
> Frank wrote:
>>> Lige præcis, lige som der ikke var flere problemer med
>>> Ungdomshuset's brugere da først Ungdomshuset blev ryddet.
>> Det ebbede jo relativt hurtigt ud.
>
> Det gjorde det da overhoved ikke?
>
> Og vær så i øvrigt opmærksom på at der er omkring 10 gange så mange
> der bruger Christiania.

So what. Har de et SKØDE?


Hans Joergensen (29-10-2008)
Kommentar
Fra : Hans Joergensen


Dato : 29-10-08 17:39

Bo Warming wrote:
>>>> Ungdomshuset's brugere da først Ungdomshuset blev ryddet.
>>> Det ebbede jo relativt hurtigt ud.
>> Det gjorde det da overhoved ikke?
>> Og vær så i øvrigt opmærksom på at der er omkring 10 gange så mange
>> der bruger Christiania.
> So what. Har de et SKØDE?

Hvilken relevans har det i forhold til protester ved en evt.
rydning?

// Hans
--
....

Bo Warming (29-10-2008)
Kommentar
Fra : Bo Warming


Dato : 29-10-08 21:33

"Hans Joergensen" <haj@enterprise-server.dk> skrev i meddelelsen
news:slrnggh764.kph.haj@pluto.bananas.dk...
> Bo Warming wrote:
>>>>> Ungdomshuset's brugere da først Ungdomshuset blev ryddet.
>>>> Det ebbede jo relativt hurtigt ud.
>>> Det gjorde det da overhoved ikke?
>>> Og vær så i øvrigt opmærksom på at der er omkring 10 gange så mange
>>> der bruger Christiania.
>> So what. Har de et SKØDE?
>
> Hvilken relevans har det i forhold til protester ved en evt.
> rydning?

Staten har intet ansvar for tyveknægte - det gælder også hvis nogens slår
telt op i min have.
De skal ud.De har intet skøde

Protester kan de få demotilladelse til andetsteds - på et torv, typisk

Nazier henvises til omegns parkeringsplads.
og sådan bør autnome også tackles

Demo ret efter grundloven må gerne være i naboby

Fordi de kaster sten bør tåregas ramme lige i øjnene på dem i stor dosis.
Eller gummikugler mod arme


Hans Joergensen (29-10-2008)
Kommentar
Fra : Hans Joergensen


Dato : 29-10-08 21:34

Bo Warming wrote:
> Staten har intet ansvar for tyveknægte - det gælder også hvis nogens slår
> telt op i min have.
> De skal ud.De har intet skøde
> Protester kan de få demotilladelse til andetsteds - på et torv, typisk
> Nazier henvises til omegns parkeringsplads.
> og sådan bør autnome også tackles
> Demo ret efter grundloven må gerne være i naboby
> Fordi de kaster sten bør tåregas ramme lige i øjnene på dem i stor dosis.
> Eller gummikugler mod arme

Jeg kunne saa godt taenke mig at du var politichef :)

// Hans
--
....

Frank (29-10-2008)
Kommentar
Fra : Frank


Dato : 29-10-08 22:58

Hej

Hans Joergensen skrev:
> Frank wrote:
>>> Lige præcis, lige som der ikke var flere problemer med
>>> Ungdomshuset's brugere da først Ungdomshuset blev ryddet.
>> Det ebbede jo relativt hurtigt ud.
>
> Det gjorde det da overhoved ikke?

"Relativt" er et flexibelt begreb - og jeg fandt at urolighederne ebbede
retativt hurtigt ud. Jeg befandt mig heller ikke i selve kampzonen......

> Og vær så i øvrigt opmærksom på at der er omkring 10 gange så mange
> der bruger Christiania.

Nok rigtigt, men nok ikke ret mange flere 'faste' brugere. Der er dem
der vil kampen for kampens skyld. De kunne lige så godt være nazitiske
stormtropper eller kommunistiske frontkæmpere.

Jeg tror ikke at der, når Christiania taber retssagerne, bliver kæmpet i
dagevis som ifm. befrielsen af Jagtvej 69. Christiania taber mere og
mere troværdighed og støtte i naboområderne. Beboerne vil simpelt hen
hjælpe politiet meget mere end ifm. befrielsen af Jagtvej 69.

Mvh
Frank

Bo Warming (30-10-2008)
Kommentar
Fra : Bo Warming


Dato : 30-10-08 04:02

"Frank" <frank@nosnap.dk> skrev i meddelelsen
news:4908dc63$0$90270$14726298@news.sunsite.dk...
> Hej
>
> Hans Joergensen skrev:
>> Frank wrote:
>>>> Lige præcis, lige som der ikke var flere problemer med
>>>> Ungdomshuset's brugere da først Ungdomshuset blev ryddet.
>>> Det ebbede jo relativt hurtigt ud.
>>
>> Det gjorde det da overhoved ikke?
>
> "Relativt" er et flexibelt begreb - og jeg fandt at urolighederne ebbede
> retativt hurtigt ud. Jeg befandt mig heller ikke i selve kampzonen......
>
>> Og vær så i øvrigt opmærksom på at der er omkring 10 gange så mange
>> der bruger Christiania.
>
> Nok rigtigt, men nok ikke ret mange flere 'faste' brugere. Der er dem der
> vil kampen for kampens skyld. De kunne lige så godt være nazitiske
> stormtropper eller kommunistiske frontkæmpere.
>
> Jeg tror ikke at der, når Christiania taber retssagerne, bliver kæmpet i
> dagevis som ifm. befrielsen af Jagtvej 69. Christiania taber mere og mere
> troværdighed og støtte i naboområderne. Beboerne vil simpelt hen hjælpe
> politiet meget mere end ifm. befrielsen af Jagtvej 69.

SanktRuth fik ejendomsret genindført Jagtvej 69 men her kan vi kun håbe at
besættertyve kommer til gradvis at betale ejendomsskat og renter af afdrag
m.m. OG IKKE FÅR SPEKULATIONSINDTÆGTER VED SALG
En legalisering som alle andre end superasociale topkriminelle kan se som
rimelig

Fogh kan vinde et valg på autonompskopaters vold, sku man tro - men medierne
ejer medierne defakto og den joker er slem


Bo Warming (29-10-2008)
Kommentar
Fra : Bo Warming


Dato : 29-10-08 14:18

"Frank" <frank@nosmap.dk> skrev i meddelelsen
news:49085398$0$56787$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> Hej
>
> "Hans Joergensen" <haj@enterprise-server.dk> skrev i en meddelelse
> news:slrngggkg1.kph.haj@pluto.bananas.dk...
>
>> Lige præcis, lige som der ikke var flere problemer med
>> Ungdomshuset's brugere da først Ungdomshuset blev ryddet.
>
> Det ebbede jo relativt hurtigt ud.
>
> Og nu hvor der er åbnet et værested under ledelse af Jagtvej 69 fonden er
> der nu mulighed for at bistå med den relavante socialpædagogiske indsats
> overfor de tidligere brugere af Jagtvej 69.

Det er godt at retssagen om Christiania nu vil blive krydret med aktuelle
TV-klip om de unges meningsløse og livsfarlige molotov-vold mod betjente

Mon ikke Fogh kan vinde et valg på retfærdig fratagelse af tyvegodset fra
Christianitterne ?

Måske politireform er designet til at give politiet selvbestemmelse i den
politisk væsentlige bykrig som netop startede.

Fogh har snu planer - og har brug for det overfor den onde godhedsindustri.


@ (29-10-2008)
Kommentar
Fra : @


Dato : 29-10-08 20:19

On Tue, 28 Oct 2008 11:35:19 +0100, "Kim Larsen" <kl2607@gmail.com>
wrote:

>Et hus er blevet revet ned på Christiania. Dette er sket fordi opførslen af
>huset var ulovlig.

ja tænk sig

Bådsmandsstærdes kasserne er en del af Danmark

og selvfølgelig skal danske regler gælde der som alle andre steder





--
If you want to make peace, you don't talk to your friends.
You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177556
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408865
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste