Og nu til KZ Skovvænget
Fra : PJC

Dato : 27-10-08 14:00

Farvel til disse to latterlige idioter:

"Hans og Bente" (I LØJ VIST FOR MEGET?)

-Som skulle have været forældre, men som jo desværre ikke forstod hvad
ordet betød....

-Også med glæde farvel til 'Griselda Ayola Tigerhof', som jo skulle
have hjulpet mig, men som jo desværre IKKE gjorde det.

-Desuden vil jeg afslutningsvis nævne, at grundlaget på såkaldte
'springsvandshuse' ikke kan anbefales...

PJC

Igen: Skulle i chockere mig ved at være venlige, så vil jeg da
naturligvis også være venlig og positiv....
-Men er der håb om sne i august endnu? | (+) (+) (+) (+) |

Kan mennesket virkeligt LEVE sådant her, jeg tror det nu ikke!

Fra : Hans Christian Vang

Dato : 28-10-08 02:25

> [...]

>-Men er der håb om sne i august endnu? | (+) (+) (+) (+) |

>Kan mennesket virkeligt LEVE sådant her, jeg tror det nu ikke!

gid man dog ville aflive det stakkels kræ ...

Fra : H. Jensen

Dato : 28-10-08 08:49

"PJC" <cnc@iconinet.com> skrev i en meddelelse
[...]

Er det et opholdssted for børn og unge, eller hvad taler vi om her?

H. Jensen
Konsulent for Sortehavsakademiet: http://akademiet.mono.net -
beskyttelse for danske forældre, når folketinget har indført en
forældreansvarslov.