Dansk suverænitet krænket
Fra : Bo Warming

Dato : 23-10-08 22:09

Når det ser ud til at en butikstyv er blevet fløjet til Guantanamo via
færøsk luftrum så er spejderdrengene på de høje nagler mht at fædrelandets
SUVERÆNITET ER KRÆNKET

Det synes jeg snarere sker når Gellerup imamernes ildspåsættelser får vort
politi og brandvæsen kan komme i bydelen

Men når proppen er af, så lad os begå et rask kup mod vor alt for
muslimvenlige grundlov

*Lene Espersen* og *Birthe Rønn* bakker nu op om Støjbergs
sarahpalinhævntørstagtige GØR LIVET SURT FOR sigtede i
Westergaard-tegner-attentatsagen. Der er gang i den - når jeg vågner i
morgen er forhåbentlig grundloven væk Tak for lort, Fogh, råber
skoleeleverne hvis der er rustplet på toilettet., og benzindunke og bildæk
er i stabler i Roskilde og knibetangsmanøvre omringer de sjællandske
ildspåsættere.

Fra : Bo Warming

Dato : 24-10-08 05:35

> *Lene Espersen* og *Birthe Rønn* bakker nu op om Støjbergs
> sarahpalinhævntørstagtige GØR LIVET SURT FOR sigtede i
> Westergaard-tegner-attentatsagen.

Godt at vor regering ser gennem fingre med at USA tager afslappet på
konvenionerne

VI ER I KRIG MED ISLAM

Fra : Aksel Pedersen

Dato : 24-10-08 14:24

"Bo Warming" <warmingbo@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Godt at vor regering ser gennem fingre med at USA tager afslappet på
> konvenionerne
>
> VI ER I KRIG MED ISLAM

Ja, jeg ved nu ikke, om det er så galt.
Jeg tror, at diverse muslimer og immamer her i landet er klar over, at
danskerne er ikke fremmedfjendske racister og muslimhadere. Det vi bare ikke
vil have er, at aggressive, militante islamister får frit spillerum til at
udøve deres antidanske, kvindefjendske og ekspansive virksomhed i DK - oven
i købet stærkt hjulpet af danskernes skattekroner.
De gode, integrervillige muslimer - jeg er overbevist om, at der er nogle -
burde være de første til at modvirke, blotlægge og bekæmpe deres enøjede,
indskrænkede og traditionshæmmede trosfæller.
Mvh
Aksel

Fra : Bo Warming

Dato : 25-10-08 00:59

"Aksel Pedersen" <akselp@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Ja, jeg ved nu ikke, om det er så galt.

Det er pludselig blevet meget mere galt end før

så indfør kollektiv straf og afskaf delvis demokrati