Støjbergs ”krænkelse” er ren Sar
Fra : Bo Warming

Dato : 23-10-08 21:00

Støjbergs ”krænkelse” er ren SarahPalin
Som en mopset hjemmehjælper svarer V-ordføreren at Kurt Westergaards
attentatmænd bør fodlænkes uden dom for ”HUN ER KRÆNKET”

Det er tiltrængte signaler om at bruge muslim-metodik dvs kollektiv straf og
indicier.
Fogh overhaler Pia indenom
med sine McCain-krigsliderlige anti-muslim signaler om at
no-more-mr-nice-guy
skid på lovene ,
Islam er for farlig

Jura er for spejderdrenge – Islam har jo meldt krig for længst – afholder du
retssag om første eller anden pilot er mest skyldig i bombning, før du
nedskyder fjendens fly? Undtagelsestilstand, jatak.

Fra : TBC

Dato : 23-10-08 21:29

"Bo Warming" <bwng@bwng.dk> skrev i meddelelsen

> Støjbergs ”krænkelse” er ren SarahPalin
> Som en mopset hjemmehjælper svarer V-ordføreren at Kurt Westergaards
> attentatmænd bør fodlænkes uden dom for ”HUN ER KRÆNKET”

God damn. Hvis hun virkelig MENER det, er det direkte chokerende og
forstemmende at kvinden kan være top politiker i et demokratisk retssamfund!

Så kunne det næste antidemokratiske indslag efter hendes forbillede om
retten fald passende blive at en eller anden stodder kunne slippe frit
afsted med at sige: Hej mand, slap da af jeg voldtog jo bare Støjberg,
"FORDI JEG VAR LIDERLIG"

> skid på lovene

I så fald taber vi ikke vores gode samfund på grund af muslimer, men på
grund af os selv!

Og det er jeg faktisk langt mere bange for er ved at ske, end at vi taber
vores værdier på grund af at andre overmander os. Vi er nemlig selv godt i
gang med at smide vores friheder og idealer ud siden 9-11.

TBC

Fra : Michael Weber

Dato : 23-10-08 21:58

"TBC" <-sutmin@2night.dk> wrote in message
> [...]
> vores værdier på grund af at andre overmander os. Vi er nemlig selv godt i
> gang med at smide vores friheder og idealer ud siden 9-11.

Tjaee...vor forfædre ville vende sig i graven, hvis de så hvor bizart
samfundet har
udviklet sig.

<x-files sound theme>
Well....måske gør de det allerede...
"Runesten revner og skal reddes nu"
http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-17180231.html?rss
</x-files sound theme>

Fra : Bo Warming

Dato : 23-10-08 22:24

Det eneste der er vigtigt er at undgå,
at der glider mere magt over til muslimerne.

Lad Fogh være diktator og nedprioter konventionshysteriet hos journalisterne

Fra : Bo Warming

Dato : 23-10-08 22:42

"Michael Weber" <michael@michaelweber.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]

Rikke Hvilshøj havde faste bryster, men der er mere SarahPalin
dominaherskerinde i Støjberg

Hvis bare Henriette Kjær ikke havde sådan et skrummel af en mand, kunne hun
blive næste VK-trumfkort

Måske Tina HuggenAugenberger snart mellder sig ind i V eller K eller DF,
fordi en velformet mutterskrap kan intet parti få for mange af - der skal
skiftes ud igenigenigen

Men med PET i tæt ring om skønhederne er VOLDTÆGT in your dreams

Fra : Bo Warming

Dato : 23-10-08 23:08

> [...]
>
> "TBC" <-sutmin@2night.dk> wrote in message

> Tjaee...vor forfædre ville vende sig i graven, hvis de så hvor bizart

Skidt med forfædrene - lad os undgå muslimmgt i VOR levetid

Fra : Bo Warming

Dato : 24-10-08 04:56

"Michael Weber" <michael@michaelweber.invalid> skrev i en meddelelse
> Og det er jeg faktisk langt mere bange for er ved at ske, end at vi taber

Overvågning gør ikke ondt.
Ingen rettigheder tabes ved at Fogh afviser familiesammenføringer
Islam er for farlig til at gå op i konventionernes højtravende idealer
Der skal jordnær real og medie politik til.
Hvis Palin vinder er det strømpil om at hendes aggressive rapenskraldelinie
er effktiv.
Fogh har status til at nedprioritere skoletoiletter og opprioritere Danmarks
frihed
Skønt at SF og R ikke kan blive enige om noget.

Fra : Bo Warming

Dato : 23-10-08 22:30

"TBC" <-sutmin@2night.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> vores værdier på grund af at andre overmander os. Vi er nemlig selv godt i
> gang med at smide vores friheder og idealer ud siden 9-11.

Slap af
Politiet gir den som om de nedkæmper rockere og holder med Islam, men de er
endnu danske OG DET ER VIGTIGT

Overfor Islam er bevarelse af statens voldsmonopol DET ALLERVIGTIGTE

Fra : Ukendt

Dato : 24-10-08 09:13

TBC wrote:
> [...]

> taber vores værdier på grund af at andre overmander os. Vi er nemlig
> selv godt i gang med at smide vores friheder og idealer ud siden 9-11.

Vi er ved at smide vores friheder ud pga EU. Nu kan man jo sendes ud af
Danmark til straf i Rumænien, hvis man gør et eller andet HER som er imod
lovgivningen i mafialandet Rumænien. EU HAR lavet os til
semi-bananrepublikker, eller semi-DDR, og de arbejder uophørligt på at få de
sidste friheder fjernet, fx SKAL vi have mere islam og mere muslimsk
indvandring, det er en moralsk nødvendighed, har de overbetalte kommissærer
i EU besluttet sig til.
Og snart får vi "oplysning" om islam, som med 99,9 procents sikkerhed bliver
en løgnagtig hvidvaskning af Profeten, og islam i teori og praksis, - bare
vent og se til denne TV-serie ruller over skærmene. Man HAR kapituleret.

Fra : Bo Warming

Dato : 25-10-08 00:11

"Knud Larsen" <mafishmaskela-snabela-yahoo.invalid> skrev i en meddelelse

> [...]
> bliver en løgnagtig hvidvaskning af Profeten, og islam i teori og
> praksis, - bare vent og se til denne TV-serie ruller over skærmene. Man

Hvor slemt står det til i praksis?

At vi har udleveret nogle , der solgte nazi-musik til Tyskland, er vist for
at Tyskland til gengæld skal udlevere Søren Kam til os, og det er vist ret
uskadeligt.

Fra : Erik Lundsgaard

Dato : 23-10-08 22:02

On Thu, 23 Oct 2008 21:59:46 +0200, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:

> [...]
>retssag om første eller anden pilot er mest skyldig i bombning, før du
>nedskyder fjendens fly? Undtagelsestilstand, jatak.

Når Fogh er for spejderdrenge – Islam har jo er tiltrængte signaler
anden dom for farligeglad med på effektive

muslimmagt i DK skal i DK skal i DK, så junglelovsagtigste - at Kurt
Westergaards
attentatmænd bør for at bruge muslimmagt i DK skal ikke betyde
tiderligt ? Ikke med jurafnidder Waterloo vigtigste

Hvorfor farlige anti-muslim-modtræk

Er de vigtigste

Det er du

no-more-mr-nice-guy

skid på lovene ,

Islam er fjendens fly?

Fra : Bo Warming

Dato : 23-10-08 22:27

"Erik Lundsgaard" <ahw@wilstrup.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> attentatmænd bør for at bruge muslimmagt i DK skal ikke betyde
> tiderligt ? Ikke med jurafnidder Waterloo vigtigste

RING 35861000 hvis mine slåfejl gør det virkelig svært at forstå min
telegramstil