Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Canon S20 spørgsmål
Fra : Munch

Dato : 25-07-01 09:52

Hejsa

Er der nogen her der ved om der findes et program til pc'eren der kan få
flashkortet i kameraet til at optræde som et drev i windows?

Fra : Michael

Dato : 25-07-01 17:33

In article <9jm1iu$5u2$1@sunsite.dk>, munchvcd@usa.net says...
> Hejsa
>
> Er der nogen her der ved om der findes et program til pc'eren der kan få
> flashkortet i kameraet til at optræde som et drev i windows?

Det findes så vidt jeg ved ikke.

Jeg har istedet købt en PCCARD adapter som lige fikser det på et kort
sekund, men det kræver self. at det er en bærbar eller en pc med card
reader.

- Michael

Fra : Munch

Dato : 26-07-01 10:54

"Michael" <michael@mlykke.dk> wrote in message
> Jeg har istedet købt en PCCARD adapter som lige fikser det på et kort
> sekund, men det kræver self. at det er en bærbar eller en pc med card
> reader.
Jep, det var det jeg ville undgå.

Fra : David Holm

Dato : 26-07-01 08:55

Jeg kender kun dette program som kan overføre billederne i stedet for
ZoomBrowser: http://jpegclub.org/cam4you/
Men det er ikke just et drev i windows...

mvh

David

Fra : Munch

Dato : 26-07-01 10:55

"David Holm" <wormie@FJERNDETTEalberg.dk> wrote in message
> Jeg kender kun dette program som kan overføre billederne i stedet for
> ZoomBrowser: http://jpegclub.org/cam4you/
> Men det er ikke just et drev i windows...
Næh, men det program ser meget spændende ud, det tror jeg jeg vil kigge på.