Pas på med ADSL-regninger fra TDC!
Fra : Andreas

Dato : 25-07-01 10:00

Måske hører emnet ikke helt til denne gruppe, MEN:

Jeg opdagede at både TDC A/S og TDC Internet opkræver betaling for min
ADSL i begyndelsen af august måned..
Jeg fik oplyst fra TDC A/S regningskontor at der er sket en fejl for
visse abonnenter og at jeg skal afvise HELE telefonregningen i denne
omgang hos PBS og der bliver sendt diverse kreditnota og nye regninger
til mig i løbet af 14 dage... Jeg forstod ikke helt det med
kreditnota, når jeg ikke må betale regningen...

Jeg gad vide om de lukker så min alm. telefon, fordi jeg ikke betaler
telefoni-delen til tiden...

Se efter jeres regninger inden I betaler, det er meget svært at få
pengene tilbage fra TDC. Jeg måtte vente i 6 måneder på en kreditnota
på 122 kr.!

mvh: Andreas

Fra : Dann Pedersen

Dato : 25-07-01 10:12

"Andreas" <agsz@freemail.hu> skrev i en meddelelse
> Jeg opdagede at både TDC A/S og TDC Internet opkræver betaling for min
> ADSL i begyndelsen af august måned.

Som det tidligere har været diskuteret i denne gruppe, så er NetExpres
kunder ved at blive konveteret fra fakturereing fra TDC til fakturereing fra
TDC Internet. Der er i denne forbindelse opstået visse fejl.

> Jeg fik oplyst fra TDC A/S regningskontor

80808018? Prøv engang at ringe til Opasia Regningsservice på 80808038 og se
hvad de kan gøre ved sagen.

> Se efter jeres regninger inden I betaler, det er meget svært at få
> pengene tilbage fra TDC.

Prøv lige at kontakte 80808038 hvis der er opstået problemer. Der er lavet
en procedure til at håndtere netop disse problemer.

--
Dann Pedersen
"Jeg repræsenterer med denne udtalelse mig selv og ikke TDC Internet"

Fra : gusse

Dato : 30-07-01 23:03

Hmmmm ja jeg har samme problem. har nu ventet 4 måneder på af få en
kreditnota på 1000. pt har jeg snakket med 10 forskellige mennesker pr.
telefon. de fattede ikke noget.
Så gik jeg til teledk forretning og dem har jeg snakket med 6-7 gange..
venter stadig..

Hvor svært kan det være....mine 2 mobil telefon er nu rykket over til
sonofon. Ved godt det ikke hjælper noget, men man bliver bare så pisse
tosset !!....

held og lykke derude !

Fra : MXL

Dato : 31-07-01 11:45

[snip]
> Hmmmm ja jeg har samme problem. har nu ventet 4 måneder på af få en
> kreditnota på 1000. pt har jeg snakket med 10 forskellige mennesker pr.
> telefon. de fattede ikke noget.
[snip]

Har også et problem med at jeg bliver kastet rundt mellem deres regnings
service´s...

80808018 & 80808031

ang. netexpres hvor jeg har betalt for meget i et halvt år..(150,- * 6 =
750,-)

men de kan ikke finde ud af hvem der har nogle oplysninger...belastende!

Jeg synes efterhånden at TDC og Internet er en by i Rusland...de kan jo slet
ikke overskue det administrative arbejde...

Meget Pinligt eftersom de burde være rutineret efter mange års
monopolstatus...

BTW. Burde der ikke laves en NG kun med TDC problemer eftersom 90% af denne
kun indeholder TDC og deres problemer..

MXL aka Malcolmxl :)
mail: malcolmxl@hotmail.com

(Er nu et skridt tættere på at flytte det hele til en anden ISP)

Fra : John Hinge

Dato : 31-07-01 13:43

"MXL" <Mxl@nomail.com> wrote in

> BTW. Burde der ikke laves en NG kun med TDC problemer eftersom 90%
> af denne kun indeholder TDC og deres problemer..

Du kan eventuelt bruge gruppen tele.internet.adsl

John Hinge
Som i denne inkarnation repræsenterer sig selv og ikke
repræsenterer TDC Internet.

Fra : Elmo Jensen

Dato : 31-07-01 13:35

"Andreas" <agsz@freemail.hu> skrev i en meddelelse:
[....]
> Jeg forstod ikke helt det med kreditnota, når jeg ikke må
betale regningen...
[....]

En kreditnota er en ophævelse af det skyldige beløb som
kreditnotaen viser. Den er altså dit bevis på du ikke
skylder det beløb der er nævnt på kreditnotaen, så gem den
endelig!!

Elmo Jensen
ICQ: 12 55 72 551