Isdn til analog og pris ??
Fra : The Evil Twin

Dato : 25-07-01 08:23

Jeg har lige fået adsl fra TDC, som virker ubeklageligt..
Fik det endda 3 dage før tiden
Nå men mit spørgsmål er :
Jeg vil nu gerne skifte tilbage fra isdn til analog.
Den flinke dame sagde at det koster 400 kr..
Jeg mener bare der er noget med at hvis man fik isdn før en dato, skal man
ikke betale dette gebyr.

Venlig hilsen
Torben

Fra : Uni Bull

Dato : 25-07-01 08:58

"The Evil Twin" <noone@nowhere.no> skrev i en meddelelse
> Jeg mener bare der er noget med at hvis man fik isdn før en dato, skal man
> ikke betale dette gebyr.

1. maj 1999 - shjh

Jeg skrev en mail til TeleDanmark og fik dem til at under søge hvornår jeg
havde fået ISDN... 3 måneder "for sent" ;-/
--
Uni Bull

Fra : Uffe Kousgaard

Dato : 25-07-01 09:45

Jeg har tidligere her i gruppen fået at vide, at grænsen er engang i 2000, i
hvert fald efter jeg fik isdn i dec99. Jeg har dog endnu ikke taget mig
sammen til at bede om at få de ca. 450 kr tilbage efter jeg skiftede til
analog for én måned siden.

Hilsen
Uffe

Fra : Uni Bull

Dato : 25-07-01 16:04

"Uffe Kousgaard" <uffe@routeware.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> hvert fald efter jeg fik isdn i dec99. Jeg har dog endnu ikke taget mig
> sammen til at bede om at få de ca. 450 kr tilbage efter jeg skiftede til

Nå for pokker, så var det nok 1. maj 2000 !?!?
--
Uni Bull

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 25-07-01 17:01

"Uni Bull" skrev:
> Nå for pokker, så var det nok 1. maj 2000 !?!?

Du nærmer dig - det var vist 1/6 2000

Men det er ikke "bare lige" at brokke sig - de fleste i TDC kender ikke
noget til det (eller vil ikke kende noget til det) - så koster normalt en del
hårdt arbejde, at få det igennem.....

M.v.h.
Jan Vestergaard
email: jan@jve.dk Web: http://www.jve.dk

Fra : Richard Flamsholt

Dato : 26-07-01 16:35

"Jan Vestergaard" <jan@jve.dk> skrev:
> vist 1/6 2000

Tæt på: TDC siger 1. april 2000.

Da jeg fik tilbagekonverteret (gratis) spurgte jeg meget explicit til
reglerne og fik følgende prompte svar fra en herre, der i øvrigt lød
ganske kompetent:

Tilbagekonvertering fra ISDN til analog er gratis såfremt konverteringen
fra analog til ISDN er sket før 1. april 2000. Det er en officiel regel,
men man skal selv gøre opmærksom på, at man er berettiget til den gratis
konvertering, for man bliver ikke adspurgt.

--
Richard Flamsholt
richard@flamsholt.dk - www.richard.flamsholt.dk

Fra : Karsten Andersen

Dato : 26-07-01 22:38

Thu, 26 Jul 2001 17:35:03 +0200, skrev Richard Flamsholt, på 19
linier, i <m4d0mtsg16gtji2oj9jaqjqer20lscdt5r@sunsite.auc.dk>, :

> [...]
>men man skal selv gøre opmærksom på, at man er berettiget til den gratis
>konvertering, for man bliver ikke adspurgt.
Hvad gør man så, når de ikke mener der er den regl.

Karsten
Http://www.jyde.org
ICQ: 14948433

Fra : Richard Flamsholt

Dato : 27-07-01 15:46

Karsten Andersen <karsten@jyde.dk> skrev:
>Hvad gør man så, når de ikke mener der er den regl.

Beder dem høfligt om at spørge nogen, der må formodes at vide mere om
sagen end de selv gør. Jeg blev oplyst at reglen *var* officielt kendt,
men kun internt i TDC, hvilket selvfølgelig gør det en del sværere for
de stakkels kunder at henvise til den. Og ja, det klæder IMHO ikke TDC
at have sådanne skjulte regler.

Fra : RP

Dato : 25-07-01 21:28

> [...]
> Den flinke dame sagde at det koster 400 kr..
> Jeg mener bare der er noget med at hvis man fik isdn før en dato, skal man

Når man får konventeret tilbage igen, skal man så også have sat nye
skillefilter osv. i system (og betale ekstra *gys) ?

- RP