Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Picasa - problem med indlæsning af filer e~
Fra : Karsten Madsen

Dato : 04-11-08 19:29

Hej gruppe,
jeg har formateret min pc og geninstalleret al software. Har dog et problem
med mine fotos i Picasa. Picasa er re-downloadet fra nettet.
Når jeg starter programmet op indlæser den alle fotos korrekt placeret i
mappestrukturen, men når mapperne er færdigindlæst forsvinder de igen.......
I Picasa mappeadministration kan jeg se folder ligge i "mine billeder" og
hakket af med "scan altid".
Jeg kan ikke finde denne mappe i windows filemanager.

Det samme sker når jeg importerer fra kameraet. Alt ser fint ud indtil det
er færdigindlæst.... og puf, er det pist væk.
Plejer ellers aldrig at have problemer med Picasa.
Håber nogen af jer kan hjælpe, det er formentlig en helt banal fejl.

Mvh Karsten

Fra : Karsten Madsen

Dato : 04-11-08 20:17

Dough.........
Problemet er løst. Billederne var placeret i en skjult mappe, et "hak" og så
fungerede det. Det har kostet nogen timer........

Karsten

Fra : KsK

Dato : 04-11-08 23:07

"Karsten Madsen" <overskou34@gmail.com> skrev i meddelelsen
> Dough.........
> Problemet er løst. Billederne var placeret i en skjult mappe, et "hak" og
> så fungerede det. Det har kostet nogen timer........
>
> Karsten

det kræv sig mand at indrømme man er en klovn

respekt!!!!!

KsK