Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
CS4 -exif-data
Fra : Søren Friberg

Dato : 03-11-08 19:52

Er der nogen der ved, hvorfor jeg ikke kan se PS4 under software i mine
exif-data? Den skriver altid Ver 2.01 her. Det refererer muligvis til
LR, men den er jo version 2.1. Når jeg bruger CS3 eller PSE6 på samme
måde er det altid disse der står angivet. Egentlig en ligegyldig ting.
Jeg undrer mig bare.

--
Venlig hilsen
Søren Friberg, http://fotofriberg.dk

Fra : Søren Friberg

Dato : 03-11-08 21:56

Søren Friberg skrev:
> [...]
> LR, men den er jo version 2.1. Når jeg bruger CS3 eller PSE6 på samme
> måde er det altid disse der står angivet. Egentlig en ligegyldig ting.

Et eksempel er det her:

http://friberg-dk.eu/wp-content/gallery/color/5.jpg

Fra : Søren Friberg

Dato : 04-11-08 05:43

Søren Friberg skrev:

> Et eksempel er det her:
>
> http://friberg-dk.eu/wp-content/gallery/color/5.jpg

Jeg har selv en fornemmelse, at CS4 anvender en nyere version af EXIF,
men har ikke en kvidder forstand på det. Men det er der åbenbart heller
ikke andre der har her. Så er jeg nok ikke helt tosset.

Fra : Karsten Jensen

Dato : 04-11-08 13:29

Jeg kan altså godt se dataene med http://ak.no-ip.com/

Fra : Søren Friberg

Dato : 06-11-08 18:55

Karsten Jensen skrev:

> Jeg kan altså godt se dataene med http://ak.no-ip.com/

Det kan jeg ikke. Programmet virker hverken i IE eller i min Firefox. I
første tilfælde laver programmet memory-fejl. I det andet kan det ikke
installeres pga. noget sikkerhed. Men tak for din interesse.

Fra : Karsten Jensen

Dato : 11-11-08 13:22

On Thu, 06 Nov 2008 18:55:09 +0100, Søren Friberg

Jeg kunne se dine data i både IE og FF