Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Videoredigering
Fra : Erik Vestergaard

Dato : 26-10-08 14:26

Hej
Jeg håber dette er den rigtige gruppe, eller vil nogen måske guide mig til
den rigtige?

Jeg har et Sony Digital Video Camera.- den slags til mini DV tapes.
Mit problem er at når jeg brænder en DVD med mine film ryster billedet meget
når jeg viser det på mit TV. Det er hurtige scneer, panoreringer osv der
ligesom hakker i det. Statiske scener se fine nok ud. Når jeg ser det på
kameraet eller den avi-fil, jeg har capturet fra kameraet i ryster det ikke.
Jeg har prøvet med forskellige programmer til at Create DVD project osv, men
lige meget hjælper det. Jeg vælger maksimal kvalitet hvor jeg kan.
Nogen gode ideer til hvordan jeg kan få et roligt billede?

mvh Erik

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 26-10-08 15:24

"Erik Vestergaard" skrev i meddelelsen
> Jeg håber dette er den rigtige gruppe, eller vil nogen måske guide mig
> til den rigtige?

Måske news:dk.edb.videoredigering

Jan