Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Gratis Recovery program
Fra : Mort1s1

Dato : 24-10-08 21:49

Jeg har desværre formateret et af mine SD kort lidt for tidligt - nu mangler
jeg så et GRATIS program, hvormed jeg kan genfinde nogle billeder på kortet.
Nogen der har en ide.
Jeg ved der findes programmer man kan prøve gratis, men det koster, hvis man
vil have billederne tilbage til PC'en - disse er ikke interessante.

Mort1s1

Fra : HCS [4030]

Dato : 24-10-08 22:00

"Mort1s1" <mortensensfjern@fjernmail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Jeg ved der findes programmer man kan prøve gratis, men det koster, hvis
> man vil have billederne tilbage til PC'en - disse er ikke interessante.

Prøv PC inspektor smart recovery

--
Hilsen Hans
homepage: www.fotofritid.dk