Indsætte YouTube i CMS-modul
Fra : Karsten Jensen

Dato : 05-11-08 14:47

Jeg redigerer et site, der kører på udbyderens egen-udviklede
CMS-modul.

Det betyder, at jeg ikke kan indsætte YouTube-koden:
<object width="425" height="344"><param name="movie"
value="http://www.youtube.com/v/ipg6ltIZRw0&hl=en&fs=1&color1=0x3a3a3a&color2=0x999999">
name="allowFullScreen" value="true"></param><param
name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed
src="
http://www.youtube.com/v/ipg6ltIZRw0&hl=en&fs=1&color1=0x3a3a3a&color2=0x999999"
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always"
allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>

Der sker simpelthen ikke noget når man gør det - udover der bare
bliver en forlængelse af siden.

For at være fri for at tilkøbe et dyrt YouTube-modul tænkte jeg på man
kunne gøre ovenstående. Men det virker ikke. Nogen der kan forklare
hvorfor det ikke virker?

Fra : Martin

Dato : 05-11-08 20:11

Karsten Jensen wrote:
> [...]
>
> For at være fri for at tilkøbe et dyrt YouTube-modul tænkte jeg på man
> kunne gøre ovenstående. Men det virker ikke. Nogen der kan forklare

Fordi det CMS måske fjerner alle html tags?

Fra : Karsten Jensen

Dato : 06-11-08 12:34

On Wed, 05 Nov 2008 20:10:46 +0100, Martin <martin@aarhof.invalid>
wrote:

>Fordi det CMS måske fjerner alle html tags?

Kan man evt. indsætte andre koder ind, tror du?

Fra : Martin

Dato : 07-11-08 22:50

Karsten Jensen wrote:

> Kan man evt. indsætte andre koder ind, tror du?

Hvis der kører noget javascript
fx. swfobject eller lign.
så kan man måske indsætte noget javascript istedet

Man kan sagtens kun fjerne nogle html koder, og da <object> KAN bruges
til skadelig kode, så har producenten sikkert valgt at smide det væk.

Fra : jopa

Dato : 06-11-08 19:04

"Karsten Jensen" <k-j_absolute_no_spamming@direkte.org> skrev
> Jeg redigerer et site, der kører på udbyderens egen-udviklede
> CMS-modul.
>
> Det betyder, at jeg ikke kan indsætte YouTube-koden:

Det er sikkert et serverside cms hvor du nok lige skal have check på hvor
det skal indsættes for at virke.
Hvad er det for en side det skal på ?

--
Mvh. John