Efterlysning: En bestemt Manta A
Fra : Fister Løgsovs

Dato : 26-10-08 17:31

Hej.
En lidt underlig forespørgel, og det er kun ren nysgerrighed.
Ca. i 1990 byggede en der hedder Peter Larsen, kaldet Pede, en Opel
Manta A op efter alle kunstens regler, med et hjemmegjort Testarossa
kit og en motor og undervogn der kunne lægge en masse kræfter i jorden.
Det var gennemført, og noget anderledes end en standard husmandstuning.
Bilen var metallic blå, og lignede ikke meget en Manta A.
Den kørte i Storkbh., hjemmehørende i Smørum eller deromkring.
Bilen er sidst set for omkring 4 år siden, en gut ville renovere den,
og siden er den forsvundet.
Er der nogen der har set den, kender til den, eller på anden måde kan
lede mig hen til om den stadig findes et sted derude?
På forhånd tak.
Kai

Fra : Mogens

Dato : 27-10-08 20:36