Motorcykelburnout - policen tropper op :)
Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 26-10-08 15:13

Fra : apollo14

Dato : 26-10-08 15:19

Per Henneberg Kristensen skrev:
> http://www.bilgalleri.dk/html/vid_vis.asp?VideoID=16667
>
> Per
Øhhhhhhh sikke et flot burnout, det rykker virkelig ;)

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 26-10-08 15:42

On Sun, 26 Oct 2008 15:18:56 +0100, apollo14 <apollo14dk@gmail.com>
wrote:

>Øhhhhhhh sikke et flot burnout, det rykker virkelig ;)

>--

Per keder sig.

Per sidder og surfer efter diverse.

Per finder noget han kan mobbe lastbilchauffører med.

Per finder noget MC-ditto.

Per har ikke været i bad endnu, og er derfor ikke helt vågen, og
poster det samme indlæg 2 gange.

Per har ikke fundet noget snavs fra egne rækker, nemlig campisterne.

Per er dåm. )

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 26-10-08 17:18

"Folmer Rasmussen" <folmer@rasmussen.mail.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> poster det samme indlæg 2 gange.
>
> Per har ikke fundet noget snavs fra egne rækker, nemlig campisterne.

Per har været på Fyn efter campingcykler.

Per glæder sig til han kan komme ud og hævne sig på de elementer der kalder
sig chauffeurs med cv bagefter.

Per er god til at glæde sig...

Per ærgrer sig over Folmer ikke kører MC og laver burnouts :)

:)

--
Per

Fra : Tom Jensen

Dato : 26-10-08 17:22

"Per Henneberg Kristensen" <phk@fjern_klikpost.dk> skrev i en meddelelse

> Per ærgrer sig over Folmer ikke kører MC og laver burnouts :)
>
> :)
>
> --
> Per

hej

her er afsløringen, med hvad folmer kører og bruger weekenderne til

http://www.bilgalleri.dk/html/vid_vis.asp?VideoID=16886

bukker og nejer for hr full pull

mvh tom jensen

Fra : Fly Christensen

Dato : 26-10-08 17:37

On Sun, 26 Oct 2008 15:42:14 +0100, Folmer Rasmussen
<folmer@rasmussen.mail.dk> wrote:

[snip]

>Per har ikke fundet noget snavs fra egne rækker, nemlig campisterne.

Du kan jo bruge den her:
http://www.youtube.com/watch?v=k7WT5OZNDmY

Fly

Fra : André S Hansen

Dato : 26-10-08 18:27

"Per Henneberg Kristensen" <phk@fjern_klikpost.dk> skrev i meddelelsen
> http://www.bilgalleri.dk/html/vid_vis.asp?VideoID=16667
>
> Per

Rigtigt link

http://www.bilgalleri.dk/html/vid_vis.asp?VideoID=21002

Bobbleboy

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 26-10-08 19:55

"André S Hansen" <abc123bobbleboy@webspeed.dk(fjern abc123)> skrev i
meddelelsen news:4904a868$0$56778$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> Rigtigt link
>
> http://www.bilgalleri.dk/html/vid_vis.asp?VideoID=21002

Ha, det har jeg da også prøvet en gang, bare i bil.
Det var for mange år siden, hvor mig og et par kammerater havde været på
striben (dengang var det på Avedøre Holme) og se street-race.
Tilbage i Roskilde hovedgade (Algade/Skomagergade) lige ved Stændertorvet,
holdt vi for rødt lys og så skulle far her lige lave en brænder.
Da røgen så lagde sig lidt igen, så tændte bilen bagved sådan nogle
mærkelige blå lygter på taget og jeg blev bedt om at holde ind til siden.
Fik en bøde for unødig røg og støj, samt en lidt pinlig lang næse
Utroligt hvad man dog har foretaget sig af dumheder i sin ungdom

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport