Skoda Ocativa Ambiente Combi 1.8 TSi
Fra : Line

Dato : 26-10-08 06:34

Er der nogen der ejer en Skoda Octavia Ambiente Combi 1.8 TSi ville
jeg meget gerne høre hvilket leje eventuelle rabatter ligger i.

Jeg har besluttet mig og været ved en forhandler. Der blev jeg tilbudt
en "fresh pakke" (kampagnetilbud) uden beregning med 2 zonet
klimaanlæg og armlæn foran, men så lød det ikke som om der var mere at
hente. Kan det virkelig passe?

Af ekstraudstyr er planen at købe alufælge samt radio oveni (ca
10.000) kr. + metallak.

Bilen bliver købt kontant.

Er der nogen der kan hjælpe med en rimelig pris/en god forhandler?

På forhånd tak.

Fra : Mogens

Dato : 26-10-08 13:57

"Line" <linewolf@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Er der nogen der kan hjælpe med en rimelig pris/en god forhandler?

Jamen hvis du vil købe een uden indbytningsbil, er det da bare at afsætte en
dag og så kører rundt. That's it
(sådan gør jeg også, hvis jeg har en indbytningsbil, og jeg er helt skarp på
den nye bil)

Fra : jens

Dato : 26-10-08 14:16

"Line" <linewolf@gmail.com> skrev i meddelelsen
[...]

Umiddelbart lyder det ikke af meget.

Bilen bliver købt kontant.

Absolut ikke et plus, da forhandleren så jo ikke får en evt
provision(3-5000kr) fra finanseringsselskab.

Mvh
Jens

Fra : Brian H

Dato : 26-10-08 16:37

"jens" <jenswj@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> Bilen bliver købt kontant.
>
> Absolut ikke et plus, da forhandleren så jo ikke får en evt
> provision(3-5000kr) fra finanseringsselskab.

Jeg troede ellers at det netop var et plus at få pengene i hånden nu og ikke
i små rater over de næste 5,6,7 eller måske 8år?

Fra : Lars

Dato : 26-10-08 17:35

On Sun, 26 Oct 2008 16:36:36 +0100, "Brian H" <brian@something.com>
wrote:

>Jeg troede ellers at det netop var et plus at få pengene i hånden nu og ikke
>i små rater over de næste 5,6,7 eller måske 8år?

Jeg tror bestemt at forhandleren får sine penge med det samme fra
finansieringsselskabet. Plus provision, forstås.

** Lars