Netkort?
Fra : Kim Jakobsen

Dato : 24-07-01 23:23

Hvilke netværkskort vil i anbefale?
Det skal bruges til at hente store mængder data, plus en del lanparty.

I øjeblikket har jeg et D-link som jeg købte for ca. 150,- i Computercity
men jeg synes ikke rigtig det køre perfekt.

Mvh. Kim Jakobsen

Fra : Lasse Jensen

Dato : 25-07-01 03:02

> [...]
>
> I øjeblikket har jeg et D-link som jeg købte for ca. 150,- i Computercity
> men jeg synes ikke rigtig det køre perfekt.

Tjah, hvis du vil ofre det det nu koster er Intel EtherExpress eller 3Com Etherlink XL alletiders kort.

--
Lasse Jensen (rdx at worldonline dot dk)

Linux, the choice of a GNU generation

Fra : Buck

Dato : 25-07-01 07:42

Jeg har altid sværmet til 3Com. Specielt 3c905B, men det kan ikke fås mere,
og den nye model 3c905C har det med at drille end del, så nu er jeg gået
over til Intel Etherexpress. De er lidt dyrere men virker til gengæld hver
gang!!

Jeg bruger det til både Win95, Win98, NT40 og Linux.
(virkede iøvrigt også under BeOS da jeg prøvede det for sjov)

se prisen på
http://www.microlan.dk/detaljer.asp?varenr=PILA8460B%2DBULK
--
/Buck

Fra : Michael

Dato : 25-07-01 22:07

"Kim Jakobsen" <0105@worldonline.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> I øjeblikket har jeg et D-link som jeg købte for ca. 150,- i Computercity
> men jeg synes ikke rigtig det køre perfekt.

Som de andre vil jeg også anbefale 3com
mich.