MS Windows
briani 27239
Foretrukne i alfabetisk orden i IE
Fra : Jørgen Grandt

Dato : 04-11-08 13:50

Hvordan er det nu at man får alle sine Foretrukne (med og uden mapper)
til - i Internet Explorer - at ligge i alfabetisk orden med alle mapper
øverst? Altså uden at man skal ind i Arrangér foretrukne og flytte dem
manuelt?

--
Mvh.: Jørgen Grandt

Fra : Paul Østerby Sørense~

Dato : 04-11-08 14:05

"Jørgen Grandt" <UnstableOn@Cable.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> mapper
> øverst? Altså uden at man skal ind i Arrangér foretrukne og flytte dem

Har du prøvet at højre klikke og "arrangere efter navn"
--
Med Venlig Hilsen
paul at sorensen.as

Fra : Jørgen Grandt

Dato : 04-11-08 14:20

Paul Østerby Sørensen skrev:

> Har du prøvet at højre klikke og "arrangere efter navn"

Ha! Tænkte nok, løsningen var såre simpel. Tak for hjælpen!

--
Jørgen Grandt
www.grandts.dk

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 04-11-08 18:53

"Paul Østerby Sørensen" <paulsmail@ofir.dk Fjern mail> skrev i meddelelsen
> "Jørgen Grandt" <UnstableOn@Cable.dk> skrev i en meddelelse

_______________________________

Jeg kan IKKE få dem til at ligge i alfabetisk orden, hvis de ligger i en
mappe i favoritcenteret.Kun hvis de ligger direkte i favoritcenteret.
Hvad kan man gøre?

Hilsen Åge

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 04-11-08 19:12

"Åge Halldorsson" <aa.h@post.tele.dk> wrote in message
> Jeg kan IKKE få dem til at ligge i alfabetisk orden, hvis de ligger i en
> mappe i favoritcenteret.Kun hvis de ligger direkte i favoritcenteret.
> Hvad kan man gøre?

Hej.

Har du prøvet at gå ind i stifinder, og finde mappen foretrukne, og arranger
ikoner efter navn? I XP ligger mappen her C:\Documents and
Settings\BRUGERNAVN\Favorites.

--
Mvh. Jørgen Nielsen.
Fjern nomorespam ved svar på E-mail.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 04-11-08 19:56

"Jørgen Nielsen" <longhorn_1969nomorespam@hotmail.com> skrev i meddelelsen
'

> Har du prøvet at gå ind i stifinder, og finde mappen foretrukne, og
> arranger ikoner efter navn? I XP ligger mappen her C:\Documents and
> [...]

________________

Sv: Jeg har lige prøvet at finde mappen i stifinder. Men hov, der ligger de
jo fint i alfabetisk orden. Det var mystisk. Det gør de altså bare ikke når
jeg står på en hjemmeside og kigger i mine foretrukne i den omtalte mappe.

Hilsen Åge

Fra : Jørgen Grandt

Dato : 05-11-08 00:00

Åge Halldorsson skrev:

> Det gør de
> altså bare ikke når jeg står på en hjemmeside og kigger i mine
> foretrukne i den omtalte mappe.

Så vidt jeg husker (nu er det jo flere timer siden!), så satte jeg i
Internet Explorer markørpilen på én af mapperne, højreklikkede og valgte
Sortér efter navn. Det samme gjorde jeg derefter på en af de URL'er som
ikke ligger i en mappe.

Prøv det.

--
Mvh.: Jørgen Grandt