MS Windows
briani 27239
Billedvisning Vista?
Fra : P. Holm

Dato : 02-11-08 02:13

I f.eks mappen billeder, vil jeg gerne have at jeg kan se billederne,
enten på deres placering, eller ude i venstre side som i XP når man
holder musen over billedet. Alle billeder vises som samme billede, jeg
skal klikke for at åbne billedet for at se hvad det er for et billede.
Kan man ikke ændre mappevisningen så billederne vises som de er, og
ikke bare som samme billede?

ph

Fra : Jubii

Dato : 02-11-08 14:05

"P. Holm" <ratholder7620@gmail.com> skrev i meddelelsen
[...]

Har nok ikke forstået dit problem.
Når jeg åbner mappen billeder er der undermapper og billeder, begge dele
som små iconer hvor indeholdet i mappen kan skønnes og billederne vises
i iconet.
Hvis jeg vil se mere af billederne i mapper og i mappen kan jeg vise dem
som store icons eller kæmpe store icons.
Hvis du i visninger går til sidste punkt "fliser", ser man også
billedet.

Fra : P. Holm

Dato : 02-11-08 08:40

On 2 Nov., 14:05, "Jubii" <ju...@msn.com> wrote:

> [...]
> som store icons eller kæmpe store icons.
> Hvis du i visninger går til sidste punkt "fliser", ser man også

Tak for svaret. Det kan jeg bare ikke se på samme måde som dig. Når
jeg åbner en mappe med billeder, vises alle billederne som det billede
der bruges som baggrund på skærmen, jeg kan først se det rette billede
når jeg venstreklikker på det.Det er sk... irreterende

ph

Fra : P. Holm

Dato : 02-11-08 08:55

Jeg fandt løsningen, det står her http://www.eksperten.dk/spm/838114

Fra : Jubii

Dato : 03-11-08 06:01

Jeg fandt løsningen, det står her http://www.eksperten.dk/spm/838114

jeg gik lige ind der og så hvad jeg havde sat, og jeg har bedt windows
sætte den bedste instilling. (prik i øverste mulighed).
Det er når man sætter prik i nederste mulighed "brugerdefineret:", at
man kan sætte flueben og få de eller de ting til at fungere.

Sjovt nok er der flueben i alle ruder under brugerdefineret hos mig.
Nå, men windows har den indstilling hos mig at jeg i billedmappen kan se
billederne som ikoner. Og har åbnet mapper på klem, så jeg kan skimte
billederne deri også.

Men tillykke med løsningen, den havde jeg nok ikke kommet på, endsige
kikket under visuelle effekter i indstillinger for ydeevne.