MS Windows
briani 27239
$NtUninstallKB885836$ - m.m.fl.
Fra : Jørgen

Dato : 29-10-08 23:30

Hej NG

Jeg sad og kiggede lidt på mine drev, for at sikre at der stadig er plads
nok.
Så kom jeg til at kigge på C-drevet - der er ca. 5 GB med
"$NtUninstallKB885836$" med forskellige numre - og også et par
UninstallServicepack.
Kan sådanne mapper slettes? - og sker der i givet fald noget ved at gøre
det?
Jeg kan jo ikke forestille mig nu, at jeg skulle få behov for at
afinstallere en update fra 2005.

Med venlig hilsen
Jørgen

Fra : Gamle

Dato : 30-10-08 11:39

Jørgen wrote:
> [...]
> gøre det?
> Jeg kan jo ikke forestille mig nu, at jeg skulle få behov for at

Du kan roligt slette dem men følg lige denne som er fra et andet indlæg

De forsvinder bare ikke inde i Tilføj/Fjern ved at du sletter mapperne
inde i Windows-mappen. For at fjerne dem inde i Tilføj/Fjern, skal du
også have fjernet henvisningerne til dem i registreringsdatabasen.
De ligger inde i
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall
Fjernes først hér og derefter slettes mappen.

Det gør jeg jævnligt selv uden problemer.

Mvh.
Torben

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 30-10-08 17:32

"Jørgen" <joergen.nyerup@webspeed.dk> wrote in message
> [...]
> det?
> Jeg kan jo ikke forestille mig nu, at jeg skulle få behov for at

Hej.

Dem kan du godt slette. Der er bare noget med at mappen "$hf_mig$" ikke bare
må slettes. Søg selv på Google hvorfor.

--
Mvh. Jørgen Nielsen.
Fjern nomorespam ved svar på E-mail.

Fra : Ole C

Dato : 30-10-08 23:12

Jørgen Nielsen skrev blandt andet:

> Dem kan du godt slette. Der er bare noget med at mappen "$hf_mig$"
> ikke bare må slettes. Søg selv på Google hvorfor.

- og bliv endnu mere forvirret, da der anføres mange forskellige grunde
Jeg har aldrig oplevet problemer ved at slette den mappe.

--
vh
Ole C