Adam C. Engst i New York Marathon
Fra : Henrik Münster

Dato : 04-11-08 01:10

Adam C. Engst, der er hovedmanden bag TidBITS og en fantastisk dygtig
skribent, har lige løbet New York Marathon. Det skriver han i sidste
nummer af TidBITS. Han løb i den fantastisk flotte tid 2.48 timer, selv
om han bliver 41 nu her i november. Jeg kan stå inde for, at det er en
rigtig flot tid. Jeg løb selv maraton i Berlin for en måned siden, og
jeg var langt over fire timer om det.
Jeg kunne nok godt have trænet hårdere, men jeg har også et liv.
Det hele er jo et spørgsmål om at prioritere. Adam C. Engst skriver
også, at det er det hårdeste, han nogensinde har gjort. Her tænker han
ikke så meget på selve løbet, men på den meget hårde træning der lå i
månederne op til. Man skal være villig til at bringe nogle ofre, hvis
man vil løbe stærkt. Jeg tror nu også, ACE har dyrket løb på højt plan i
mange år. Jeg kan huske, at han anmeldte Nike+ iPod løsningen, som han
ikke var imponeret af. Det fremgik tydeligt, at han trænede efter et
fastlagt program med intervaltræning, distancetræning og den slags. Vi
andre jogger jo bare en lille tur gennem skoven for at se på hjortene,
hvis vejret ellers er godt.

<http://db.tidbits.com/article/9842>
--
Henrik Münster